Fitness / Bodybuilding Facts!

Status
Not open for further replies.
ontwenningsverschijnselen? weet niet hoe jij in elkaar zit kerel maar ik moet gewoon wat weten en dat kan ik alleen op dbb vinden. ben dus een beetje boos dat ie al meer dan 5 dagen offline is.

hoe kan het dat ie het bij jou wel nog doet??
 
Witte_@_SR said:
ontwenningsverschijnselen? weet niet hoe jij in elkaar zit kerel maar ik moet gewoon wat weten en dat kan ik alleen op dbb vinden. ben dus een beetje boos dat ie al meer dan 5 dagen offline is.

hoe kan het dat ie het bij jou wel nog doet??

precies
 
nee, ik ben er niet boos om ofzo hoor :p

maar zoals ook Siroj en Witte ook al zeiden, staat er gewoon veel info op. En je kan er ook veel leren enzo.. wat je nog niet weet over BB ( en wat je niet weet kan je ook niet zoeken op google he :p )
 
staat zoals gezegd veel bruikbare info op die je op geen enkele andere site kan vinden...mja hier doet ie het gelukkig weer:)

misschien is het ook leuk om eens te kijken ''hoe je er in de zomer (bv, kan ook over 3j ofzo) uit wilt zien''.

ik trap wel af:p
j8fvnm.jpg


qua massa zal ik wel al wat verder als hem zijn maar het is gewoon een mooi fysiek, mede door zn lage bf. voor mij zker haalbaar in de zomer.
 
Witte_@_SR said:
staat zoals gezegd veel bruikbare info op die je op geen enkele andere site kan vinden...mja hier doet ie het gelukkig weer:)

misschien is het ook leuk om eens te kijken ''hoe je er in de zomer (bv, kan ook over 3j ofzo) uit wilt zien''.

ik trap wel af:p
j8fvnm.jpg


qua massa zal ik wel al wat verder als hem zijn maar het is gewoon een mooi fysiek, mede door zn lage bf. voor mij zker haalbaar in de zomer.

zeker een mooi fysiek! maar post eens foto's van jezelf dan? zou er ook wel zo bij willen staan in de zomer alleen zoveel massa heb ik nog niet ;)
 
Vooruit dan:)

mn rug
j8h500.jpg


Van voorkant post ik binnekort nog wel eens. Op deze foto ben ik 74kg(was nog voor de zomer)...ben nu in de bulk en weeg 85kg met 9,5% vet.

Doel voor de zomer is 90kg met 6%:)

@DvO: i know, heeft behoorlijk wat massa maar weet zeker dat hij niet meer dan 85kg weegt bij 1,80. Zijn benen zullen daarintegen wel zeer slecht zijn.

Wie weet er btw wie dit is? Ik weet dat hij Nick heet maar zn achternaam en waar hij van bekend is weet ik niet?
 
als je zwaar gaat cutten, verlies je een hoop massa.. vooral die laatste procenten nemen ook een hoop spiermassa mee.. (als je het niet goed doet)

Mooi fysiek trouwens.. maar deze man is erg hard en droog.. iets wat heel wat jaartjes trainen kost.

Ik bedoel, je kan wel heel veel progressie maken de eerste jaren, en flink wat kilos wegen maar volgens mij (kan het verkeerd hebben) komt die hardheid echt met de jaren.. Dan zul je bv ook niet als je eens op vakantie bent en los gaat meteen 5 kilo kwijt zijn.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top