Fitness / Bodybuilding Facts!

Status
Not open for further replies.
Sjoerd said:
Weinig? Kruip je nog maar eens in de boeken dan. ;)

Verstandig DvO om ergens een grens te trekken. Ik ga nog ff door en dan ook een keer ophouden. Van mij hoeft het allemaal niet zo overdreven, dan lekker droog maken en onderhouden.
:?
 
Dumbell press 14kg is best netjes hoor.

Ik heb ook weer een kleine update :rolleyes:

Ik ben inmiddels ongeveer 7 a 8 maanden bezig. In het begin veel gesport alleen niet goed genoeg gegeten :| Ben pas 2 maanden bezig met echt heel goed, veel en consequent eten.

Paar stats

Begin:
gewicht - 66kg
arm koud - 33cm
warm - 35

Nu:
gewicht - 71 kg
arm koud - 37
warm - 39

pics begin, stom dat ik geen betere fotos heb genomen (schaam :$)
nf_Ik2%2031-3-2005.jpg


bicep + schouder
nf_Ik3%2031-3-2005.jpg





En nu. Ben best trots op wat ik gepresteerd heb eigenlijk...
nf_IMG_1410.jpg


nf_IMG_1411.jpg


nf_IMG_1406.jpg


nf_rug.JPG


Ben ik goed bezig? Misschien dat mensen vinden dat het tegenvalt oid maar ik vind het best netjes. Ik heb heel erg veel moeite met gewicht aankomen, maar ik doe nu dus keihard m'n best...
 
aeroxgozer said:
woei nieuw record dumbell press 14kg+ralf+ Het is niet veel, maarja ben ook pas 3maanden bezig:)

Ja hoeveel keer :p ?


Mijn record staat nu op 33 kilo 6 x :W Voor mijn doen erg goed:#

EDIT: Ik heb volgens mij trouwens helemaal niet zo`n V vorm zoals veel andere wel hebben :( Terwijl ik - volgens vetveel mensen - wel breed ben x|

Ben 1.83,5 lang en heb BF van rond de 15 % .. Is hoog, ik weet t :#

Ik zal binnekort anders wel ff fotos maken 8)
 
Last edited:
Goede progressie hoor, alleen die oksels....

En Smokey, post het maar als je 45+ armen hebt.
Die 39cm is nog steeds te klein met jouw lengte, maar wat er niet is kan er nog komen :)
 
Jz. said:
Ja hoeveel keer :p ?
EDIT: Ik heb volgens mij trouwens helemaal niet zo`n V vorm zoals veel andere wel hebben :( Terwijl ik - volgens vetveel mensen - wel breed ben x|

Ben 1.83,5 lang en heb BF van rond de 15 % .. Is hoog, ik weet t :#

Ik zal binnekort anders wel ff fotos maken 8)
Zo'n v vorm heeft natuurlijk ook niet zoveel te maken met hoe breed je eruit ziet denk ik zelf, heeft ook met je bouw te maken. En een bf van 15 is niet extreem hoog.

PaulM wat is jouw BF, iets van 12% ?
 
Jz. said:
Ja hoeveel keer :p ?


Mijn record staat nu op 33 kilo 6 x :W Voor mijn doen erg goed:#

EDIT: Ik heb volgens mij trouwens helemaal niet zo`n V vorm zoals veel andere wel hebben :( Terwijl ik - volgens vetveel mensen - wel breed ben x|

Ben 1.83,5 lang en heb BF van rond de 15 % .. Is hoog, ik weet t :#

Ik zal binnekort anders wel ff fotos maken 8)
6x:p

Ik ben trouwens 1.95m en 65kilo, fucking ecto ja, toen ik 3maanden geleden begon 58x|. 7kilo in 3maanden, best netjes toch:) Pics zijn nog niet de moeite waard helaas.
 
Mike@Rox said:
Goede progressie hoor, alleen die oksels....

En Smokey, post het maar als je 45+ armen hebt.
Die 39cm is nog steeds te klein met jouw lengte, maar wat er niet is kan er nog komen :)

idd vind ik ook, maar ik kom van 32,5 cm af en ik vind dit toch wel netjes in 8 maanden tijd. Toch moet ik erbij zeggen dat de meeste mensen die mijn lengte hebben niet eens 39 cm hebben. Mijn doel is 45 cm armen, ik denk dat ze dan wel groot ogen. :) Grtz
 
aeroxgozer said:
6x:p

Ik ben trouwens 1.95m en 65kilo, fucking ecto ja, toen ik 3maanden geleden begon 58x|. 7kilo in 3maanden, best netjes toch:) Pics zijn nog niet de moeite waard helaas.

Ik zit nu aan de 12 kilo in 8 maanden. Dat is een hele vooruitgang.
 
dixi4ever said:
Vraag aan dvo.. ik las dat je winny tabs hebt gebruikt.. Wat was je dosering en wat heb je hieraan overgehouden?


Nee, kheb nooit winnie gebruikt.
Ik ben geen apotheker ofzo

maar ongeveer 40mg per dag.
6 - 8 weken lang.
Winnie heet een korte esther
 
haha, sorry dat wilde ik er niet mee zeggen...
Was alleen wat informatie aan het winnen over beginnersgear, en las ook even jouw topic door op B&F. Daar vertelde toen iemand dat hij het wel kort vond na je winnie kuur ofzo..
Vandaar mijn vraag..

Maar denk dat winnie ook nite alles is.. soms goeie resultaten, soms tegenvallende..
Wel makkelijk in pilvorm. (maar daar zijn een hoop "ervaren" mensen tegen)
 
Ik ben van mening dat elke week helemaal losgaan met uitgaan in het weekend.
Waarbij je ook aardig wat alcohol wegtikt. of drugs gebruikt, slechter is voor je lichaam dan een kuurtje pakken.

Greetz
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top