Fitness / Bodybuilding Facts!

Status
Not open for further replies.
verschil mei 2005 - okt 2005 :p
(heb van mei tot augustus zo goed als niks gedaan trouwens!..)
vond oude foto's terug 8)
 

Attachments

  • Afbeelding 133.jpg
    Afbeelding 133.jpg
    25.3 KB · Views: 37
  • rug.JPG
    rug.JPG
    50.3 KB · Views: 50
area_51_member said:
@ witte-sr je hebt je arm koud gemeten? :)

btw anti striae tips dvo? Het trekt mn biceps op en dit wil ik dus echt niet, oksels ok maar verder niet... Vit E nachtcreme anti rimpel ofzo werkt niet. Tips?

tuurlijk koud...iedereen meet em koud neem ik toch aan
 
heb je geen foto witte sr?? goeie stats!! aardige armen en benen waar ik ook naar toe wil.. ben benieuwd hoe het eruit ziet bij jouw..

Ik weeg momenteel 81 kilo bij 1.81 armen 38.5 cm benen 63 cm vet% 15
 
Eindelijk zit er bij mij weer echt vooruitgang in. Dankzij een beter (nog niet optimaal) voedingsschema en Whey van Mike denks. :)
 
is er een voedingproduct wat een hoop caloriën herbergt met niet al te veel vet?

2500 Caloriën per dag red ik misschien niet eens :X
 
Een dieet met minder dan 2500Kcal opvullen met een weightgainer??
Gemiddelde shake is 500kcal, dus dan haal je ongeveer 2000Kcal uit je vaste voeding. En dat is dus echt veel te weinig om fatsoenlijk te groeien.

Ga eerst normaal eten, zorg voor een basis en zorg dan pas voor aanvullingen zoals weightgainers/whey en dergelijke.
Koop gewoon Bambix/Brinta/Havermout, kost geen reet.
 
Last edited:
's ochtends eet ik een bak cruesli met melk, daarna glas Brinta met suiker en nog wat ontbijtkoek. Tussen de middag 4 boterhammen, dan 's middags ontbijtkoek en fruit. Daarna avondeten en na het trainen een flinke shake en soms 's avonds nog een bak kwark.

Zijn dat al 2500 kcal dan ?
 
ErikG said:
's ochtends eet ik een bak cruesli met melk, daarna glas Brinta met suiker en nog wat ontbijtkoek. Tussen de middag 4 boterhammen, dan 's middags ontbijtkoek en fruit. Daarna avondeten en na het trainen een flinke shake en soms 's avonds nog een bak kwark.

Zijn dat al 2500 kcal dan ?
denk wel aardig in de buurt!
edit: als je een x op msn bent stuur ik je wel een excel bestand waarmee je het kan uitrekenen:p
 
ErikG,

wat is je doel dan? Wil je bulken, cutten? En heb je al uitgerekent wat je per dag minimaal binnen moet krijgen?
 
Rick said:
ErikG,

wat is je doel dan? Wil je bulken, cutten? En heb je al uitgerekent wat je per dag minimaal binnen moet krijgen?

Bulken :)

Nou ja niet echt berekent, ik zorg gewoon dat ik om de 2 uur sowieso iets eet en dan zoveel mogelijk.
Ik vroeg me alleen af of er dingen zijn die er in hakken.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top