Fitness / Bodybuilding Facts!

Status
Not open for further replies.
maarja dat is meestal niet na 1 uurtje verdwenen... ik heb ook wel eens rode strepen op mijn schouders als ik ze getraint heb, zal wel normaal zijn :? :rolleyes:
 
lijkt me sterk dat het uitscheurt.. t ziet er een beetje uit als n bloeduitstorting maar dan int rood ipv blauw ;).. doet me geen pijn, en tis zo weer weg.
vooral op mn borst. Zal dan indd wel normaal zijn
 
de opperhuid groeit wel mee maar de onderhuid niet hard genoeg, dus die scheurt, zwangere vrouwen en dikke mensen hebben hier ook last van, ze vervagen over de tijd maar ze zijn niet snel weg te krijgen
 
DG SF2 said:
ik heb weer ff een vraag,...

Kheb weer een nieuw schema gekregen, en nu heb ik elke keer roode strepen op mn borst nadat ik gestopt ben. Een uur na het trainen zijn ze vrijwel weer weg..Iemand n idee wat dat telkens is? Is het slecht ergens voor ofzo

is geen straie dan zou het blijvend zijn.
Heb het zelf ook nog wel is vooral op mijn schouders/rug als ik echt zwaar train. Soort bloeduitstortingtjes denk ik.
Niet erg schadelijk in elk geval.
 
Raceroxie said:
Gister 92.2KG:D ('s avonds:X) Doel is in januari 95KG (voor ontbijt).

Weet iemand hier nog broodbeleg waar goeie koolhydraten inzitten ipv altijd kipfilet/ham/pindakaas.
Zit namelijk al erg hoog in eiwitten, maar wil toch weer meer gaan eten.

Stroop & honing
 
Raceroxie said:
Gister 92.2KG:D ('s avonds:X) Doel is in januari 95KG (voor ontbijt).

Weet iemand hier nog broodbeleg waar goeie koolhydraten inzitten ipv altijd kipfilet/ham/pindakaas.
Zit namelijk al erg hoog in eiwitten, maar wil toch weer meer gaan eten.

Hoe groot ben je dan :p
 
PiTu said:
Ja maar t valt mij wel op dat mensen die dagelijks zwaar handwerk verrichten, altijd grote handen en polsen hebben. Maar goed daar heb je niks aan in de sportschool :p

Werk zelf als tuinder...maar polsen blijven even dun. bij collega heeft super dikke onderarmen maar pols nog dun. dus dat groeit niet. Vingers worden wel steeds dikker :p -:-
 
powerwalking (snelwandelen) is idd erg goed, dit omdat veel mensen dan op een goede hartslag zitten mbt het vetverbrandingsproces, niet te hoog e niet te lage hartslag.
Rustig joggen is ook prima
 
Raceroxie said:
Gister 92.2KG:D ('s avonds:X) Doel is in januari 95KG (voor ontbijt).

Weet iemand hier nog broodbeleg waar goeie koolhydraten inzitten ipv altijd kipfilet/ham/pindakaas.
Zit namelijk al erg hoog in eiwitten, maar wil toch weer meer gaan eten.

Brinta! Echte mannen eten brinta 8)
 
Ik heb ook ff info gehaald bij de sportschool hier, ze hebben sinds een half jaar allemaal nieuwe apparaten van LifeFitness. Goed spul?
Ik wil ongeveer 3-4x per week gaan trainen, Zoiezo zondag en zaterdag en dan doordeweeks kijken hoe het uitkomt met school. Is dat wel goed zondag en zaterdag omdat ik dan geen dag rust heb? En is het erg om s'avonds te trainen na 7 uur bijv?
 
Tuurlijk maakt het niks uit dat je zaterdag en zondag's traint, zonder een dag rust. Maar pak dan wel een andere spiergroep. Zodat je niet zaterdag's en zondag's de borst en de triceps pakt. Maar pak zondag dan de rug en de biceps.
 
Hier ook Lifefitness toestellen..
ik ben er zeer tevreden mee..
en iedereen in de gym eigenlijk

t is kwalitatief goed merk!

Jesse@SR said:
Ik heb ook ff info gehaald bij de sportschool hier, ze hebben sinds een half jaar allemaal nieuwe apparaten van LifeFitness. Goed spul?
Ik wil ongeveer 3-4x per week gaan trainen, Zoiezo zondag en zaterdag en dan doordeweeks kijken hoe het uitkomt met school. Is dat wel goed zondag en zaterdag omdat ik dan geen dag rust heb? En is het erg om s'avonds te trainen na 7 uur bijv?
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top