Fitness / Bodybuilding Facts! #2

Ik deed het ook met water toen ik nog whey met een smaakje had. Nu heb ik neutrale en die mix ik met melk. Trouwens, het ligt heel erg aan het soort whey of het wel of niet klontert, dus sja jouw manier werkt lang niet altijd.

Ik heb ook de neutrale, hiervoor had ik ook met een smaakje. Die neutrale komt van Mike, die met een smaakje had ik uit een gym in Noordwijk. Beiden geen klontjes op deze manier. :)

Maar kan best dat het bij andere wel weer gaat klonteren hoor. Ach, fuck it, het moet idd toch echt naar binnen. :p
 
Tnx iig, ik zal het denk binnekort opnemen in mij eetpatroon die kwark. Zo te horen kan je het op een gezonde manier lekker maken:)
 
droog worden = lager vetpercentage? of meer massa krijgen?

en de beste manier om meer massa te krijgen is gewoon veel eten met koolhydraten erin ?
 
droog worden = lager vetpercentage? of meer massa krijgen?

en de beste manier om meer massa te krijgen is gewoon veel eten met koolhydraten erin ?

droog worden=lager vetpercentage idd.

Nee, is verschillend per persoon. Maar over het algemeen een verdeling van
50% koolhydraten, 30% eiwitten en 20% vetten.
 
Heb nu bij elkaar al zo'n 3 maanden niet meer getrained.. Best wel zonde eigenlijk, en daarom ga ik vanaf nu ook weer goed aan de slag :)

Al een paar keer met een vriend van me mee wezen trainen bij een nieuwe sportschool hier in de buurt. Beviel erg goed, dus ga me er na het weekend inschrijven :)

Ga op hetzelfde voedsel- en trainingsschema door, als dat ik gestopt ben..
 
Eet kwark altijd naturel, koop het altijd bij de aldi of lidl.
Die van de Lidl vindt ik zelfs erg lekker gewoon naturel.
Die van de Aldi is moelijk naar binnen te werken, erg dik enzo maar in die van Aldi zit wel meer eiwit.

Gewoon niet zeiken als je eet, me collega's zien soms ook dat ik het moelijk heb om die kwark naar binnen te werken en verklaren me voor gek, maar is voor het goede doel he;)
 
Vandaag smaakloze whey binnen,smaakt door de melk heen gewoon naar melk alleen heel klein beetje vanille.Vind hem wel lekker,kan hem gewoon overal mee mixen omdat de smaak niet overheersend is.Iemand btw nog 2 kilo weightgainer kopen van universal,smaak chocolade.Op sportvoeding.com 36,50 en daar was die het goedkoopst.Is de gain fast 3100.Is gewoon zon 2,3 kilo pot,waar een beetje uit is.Interesse,pm maar;)
 
Nee, en ik denk ook niet dat ik het ooit zal doen. Ik heb het niet nodig voor datgene wat ik wil bereiken. :)

Hm oke:)

Ik misschien wel, niet binnenkort trouwens:p. Maar nu na een bezoek aan het ziekenhuis twijfel ik toch weer. Want waarom kuren, als je je benen niet kan trainen?
 
Achter de wolken schijnt de zon, Bertje. Don't forget. Ik weet er alles van.

Hoe kut alles ook is, het kan alleen maar beter worden. Even wachten op de resultaten van de MRI-scan, en kom dan nog eens langs! Was tof de vorige keer.
 
Back
Top