Fitness / Bodybuilding Facts! #17

Advertisement - register to remove this

Haha, first :p

Kip :~

Morgenochtend vroeg trainen ipv savonds. Train zo goed als altijd savond en heel soms smiddags. Ben benieuwd of het een beetje gaat.
 
Gaaf Erik succes!!

Ik heb 2 weken 3x pw voor me ontbijt gecardio'd daar ben ik dus goed lam van de hele dag.. Kt MET ontbijtje ook niet echt mijn ding, je voelt je wel fit de hele dag dat wel..

@ Loek: Hoeveel gr eiwitten denk je te halen uit het beleg van je 12 boterhammen?
 
Ja je merkt wel dat je de hele dag door nog hogere stofwisseling hebt wat natuurlijk goed is voor het cutten.. Maar werd mij teveel gezien de redelijk intensiteit van werk de dagen dat ik werk..
 
.
@ Loek: Hoeveel gr eiwitten denk je te halen uit het beleg van je 12 boterhammen?
Beetje moeilijk uitrekenen hoeveel gram pindakaas ik op m'n brood doe, maar het zal vergeleken met een shake niet veel zijn nee:)

Ben vanaf gisteren ook begonnen met 2 shakes per dag:+
 
Training van vanochtend viel me niks tegen, maar toch vind ik 's avonds fijner :p

Zat even in een dipje, maar de laatste 2 weken gaat het weer lekker :W
 
Heb een paar maanden 2x in de week om 07:30 getraind op m'n werk, dat is echt lekker de dag beginnen !
luxe functie...


Hier ook maar weer begonnen... nog last van me tricep dus begonnen met benen. Denk dat ik een roltrap in huis laat bouwen, wat een hel 8P
 
In de ochtend trainen is echt niks voor mij. heb ik totaal geen energie. soms train ik welleens om 2.3 uur nachts als ik in het nachtritme zit haha.
 
Beetje moeilijk uitrekenen hoeveel gram pindakaas ik op m'n brood doe, maar het zal vergeleken met een shake niet veel zijn nee:)

Ben vanaf gisteren ook begonnen met 2 shakes per dag:+

Iig weet ik zeker dat jij lang niet aan je gewicht x 2-2,5 gr eiwit zit.. Dan zou ik niet eens de moeite nemen om te trainen :p
 
Sommige mensen vinden het misschien wel lekker om alleen spierpijn te hebben:p

Hier gaat gelukkig weer goede kant op! Paar weken terug aan liesbreuk geopereerd, alles doet het weer nu:)

Doel is over 10 weken de 110kg aan te tikken met vp waar ik nu ook op zit à 17% (cutten doen we volgend jaar wel)
 
Voeding hier ook een beetje aangepast en opgeschroeft. Zit nu rond de 3800-4000Kcal. (Lichaams gewicht +-74kg)

@ Cor, ik zit wel aan de 2-2,5x lichaams gewicht betreffende eiwitten (74x2,5 = +-180 en ik zit op 190-210 ligt aan het beleg)

Iemand hier nog lekkere progressie?

Merk dat ik ondanks de 3500+Kcal van de afgelopen tijd toch vooral op de heupen wat vet kwijt ben en de buikspieren beginnen zichtbaar te worden. Op de 1 of andere manier ben ik van 14% naar 10/11% VP gegaan. Heb wel veel (hard)gewerkt en weet dat mijn metabolsime hoog is, maar in 2 weken tijdt zag ik best wel dat er wat af was (kijk regelmatig in de spiegel en foto's)

Naja armen zijn sinds de vorige update iets van 01-02-12(woensdag (dag na rustdag gemeten voor training)) op 04-04-12(woensdag (dag na rustdag gemeten voor training)) gegroeit met 2cm in omtrek! Zit nu op een 39,9/40cm :) haha is mijn moeders flexibel meetlint uit de naaidoos toch nog ergens goed voor.. :p

@Marco, hoe lang ben jij eigenlijk?
 
Back
Top