firefox

R

rush

Guest
kameraad van mij had z'n uitlaat kapot gereden tegen stoeprand en is dus best wel stukie doorgereden zonder uitlaat. nu hebben we er nieuwe hebo uitlaat onder gezet enne..... hij rijd gewoon kut. de eerste meters ( 20 a 50 als het niet meer is ) komt hij gewoon niet weg van z'n plaats. daarna begint hij pas toeren te maken en komt hij wel op snelheid ( 80 km/h ). nu dachten wij dat dit wel eens aan de zuigerveren kon liggen. hebben julie mischien nog een suggestie waar het eventueel nog meer aan kan liggen ???

ps we hebben al lichtere rollen d'r in gedaan maar dat hielp dus helemaal niet want hij maakte zwaare overtoeren en alles begon te schudden en te doen.
 
Advertisement - register to remove this

Zit de uitlaat er goed onder ? bij l.c. makkelijker na te kijken als a.c.

Het kan best dat de schroefdraad een knal heeft gekregen

[This message has been edited by Xerious (edited 21 June 2001).]
 
Originally posted by PaNDeMoNi:
neem dan weer iets zwaardere rollen en neem een sterkere drukveer


lijkt me erg sterk want er zit al 15 % drukveer in en 4.3 gram rolle ofzo

sterkere drukveer lijkt me overbodig aangezien rest allemaal nog orgineel is
 
Originally posted by rush:

euuh topic heet firefox dus het is een........

JA ik was er al achter , en heb snel verbeterd
smile.gif
tongue.gif
 
heb je de carb wel opnieuw afgesteld, want ik had het ook, want mijn scoot heb 2dgn kut gereden en zonet heb ik pas weer die carb optimaal afgesteld en nu gaatie weer 85-90 terwijl Wout met z´n onbegrensde zenith mij boekte 2dgn geleden....dus ie carb scheelt heel veel...
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
 
ja ok maar hij rijdt nu zoooo kut.

tegenwind wil die maar 60 en met wind mee 90 en optrekken duurt 4 straten lang

'kijkt me zo sterk dat dit allemaal aan carb ligt
 
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Originally posted by Xerious:
Zit de uitlaat er goed onder ? bij l.c. makkelijker na te kijken als a.c.

--------------------------------------------------------------------------------

Huh?

Originally posted by Bart Nrg Mc2:
Huh?

Greetz.


naja kweet niet hoe het bij een piagio zit , maar bij een a.c. Sr loopt de koel lucht er onder uit , naast de cilinder dus als je pijp lucht maakt bij het cilinder kan je dit nogal moeilijk nakijken. Bij l.c. hoef je je hand er maar ff omheen te houden.

jaja kweet dat je het ook aan het geluid kan horen, maar das veel moeilijker als ie niet zo veel lucht maakt.
 
Back
Top