Firefox warmte/dip probleem

firefox2005

Well-Known Member
Hallo allemaal,vraagje?

ik heb hier een firefox staan uit 2005, pas een nieuwe cilinder/zuiger erop goed ingereden,maar nu is het geval ,het blok word heeel erg warm en carter ook,je verbrand je gewoon als je het aanraakt.Koelvloeistof,olie,bezine allemaal bijgevuld wat zou dit probleem kunnen zijn? zit gewoon een standaard luchtfilter op, ik heb de extra luchtbuisje ook al erin en de eruit gehaald geen effect,lampje op me dashboard bijft ook knipperen van temperatuur ,gaat ook niet weg.
iemand een idee? wat het zou kunnen zijn , en hoe moet ik het verhelpen?
en had net een nieuwe drukveer gedaan,reed een week gewoon helemaal goed, maar nu weer een dip t/m 40 ,als hij net start rijd hij 1 x goed totdat ik me gas weer los laat,dan komt de dip weer.

Setup op dit moment:
- 50 cc standaart cilinder!!!
- Groene drukveer
- trekveren (weet ik niet welke kleur)
- rolletjes (6,5 gram ongv)
- laser uitlaat.
-sproeier maat 74

ik hoop dat jullie iets weten!

alvast bedankt
gz bryan
 
Advertisement - register to remove this

hoeveel graden word ie dan?

of hoeveel op de meter?

de sproeier is vrij klein btw.

en koop even een rode en gele MALOSSI drukveer en ga deze 2 eens testen.

en 6,5 gram is ook VEEL te zwaar..
 
hoeveel graden word ie dan?
nou der staat niet echt een gradeteller op,maar kheb een lampje waarop kom te staan of ie te warm word of niet.die brand non-stop ,ook als ik hem net aan zet

de sproeier is vrij klein btw.

aan welke maat moet ik dan denken? rond de 80 ckr?

en koop even een rode en gele MALOSSI drukveer en ga deze 2 eens testen.
er zat een rode drukveer in,daar rij hij nog slechter mee zit nu een groene in,werd aangeraden door de scootershop .
en 6,5 gram is ook VEEL te zwaar..
ik heb het precies gemeten het is 6,001 gram ofz:P


khoop dat je hier wat aan hebt want hij heeft nueen dip tot 30 en hij gaat rond nu maar rond de 52 km/per uur -.-
 
koop maar gewoon even een MALOSSI(!) gele en rode drukveer en lichtere rollen , meestal zit je tussen de 3 en 5 gram ongeveer..

sproeier even 1 maatje groter doen iig.

verder als ie te warm word is er iets niet goed met de koeling ,en meestal is dat dus de waterpomp ,maar je thermostaat kan ook slecht zijn oid..
 
Back
Top