films sr rudi

Status
Not open for further replies.
Advertisement - register to remove this

ZO!

bRuuuuusk 2-takt geweld in Goes :D

ziet er erg "agressief" uit Rudi.....ben benieuwd, wat het roze-paarse monster op straat en jubbega gaat doen...
 
Dan is het geen roze-paars monster....want dan komt het blok onder een sonic :)
ennuh....hele vette filmpjes (Y)
 
nice runs... maar moet er nou bij elk filmpje dat voor en na stuk van IST bij... vind ik wel wat irri worden...
 
Originally posted by Marco_v_W
dat draait echt lekker 8)

btw: hoor ik het nou goed dat hij bij het tweede filmpje aardig aan het toerenwissellen is ?

Inderdaad .. dat is dus de dip in de grafiek... is puur de overbrenging die te heet wordt ..de v-snaar werd ongeveer 110 graden ... om een idee te geven.....

Maar goed probleem wordt binnenkort opgelost en dan gaan we voor een hoger vermogen hopelijk....:W
 
Zal wel weer aan mij liggen dat ik lui ben, maar is er toevallig een zip file ergens met alle files erin??
 
he nog ff over die filmpies. ik zie dat als jullie ong. op 14.5 k rpm zitten en het topvermogen hebben gehaald, dat jullie dan in een keer het gas dichtdraaien. maar is dit niet heel gevaarlijk, want de motor blijft nog wel heel wat toeren draaien terwijl hij dus heel weinig mengsel en smering krijgt, of zie ik niet nou verkeerd?:?
 
Ja dat zie je verkeerd......
Zou een bak zijn als je je gas niet kan dichtdraaien bij elk gewenst tpm.
Het genereren van warmte stopt als je het gas dicht doet.
greetzzz








Originally posted by JohanS
he nog ff over die filmpies. ik zie dat als jullie ong. op 14.5 k rpm zitten en het topvermogen hebben gehaald, dat jullie dan in een keer het gas dichtdraaien. maar is dit niet heel gevaarlijk, want de motor blijft nog wel heel wat toeren draaien terwijl hij dus heel weinig mengsel en smering krijgt, of zie ik niet nou verkeerd?:?
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top