Ik geef uiteraard geen gas.. hahahAls je zelf gas aan het geven bent dan inderdaad afstelling.
Als hij zo uit zichzelf doet dan toch valse lucht.
Misschien bij olie keerringen.
Kan ik die oliekeeringen makkelijk controleren?Als je zelf gas aan het geven bent dan inderdaad afstelling.
Als hij zo uit zichzelf doet dan toch valse lucht.
Misschien bij olie keerringen.
Wel te noemen dat de scooter verder wel gewoon relatief normaal rijd.Als je zelf gas aan het geven bent dan inderdaad afstelling.
Als hij zo uit zichzelf doet dan toch valse lucht.
Misschien bij olie keerringen.
Geef geen gas.Geef je nu zelf gas of gaat hij uit zich zelf er vandoor?
Ah oke, morgen komt mn zuigerstop binnen dus ga morgen even kijken! Moet toch de riem vervangen. Mochten die goed zijn, enig idee waar het anders nog kan zitten?De keerring achter de vario kan je wel makkelijk controleren. Andere kant bij ontsteking word wat moeilijker.
Thanks! Heb er 1 besteld. Hoop dat ik iets vind. Want ik word er best gek van. Heb ondertussen alles al los gehad. Maar ben niks opgeschoten. Anders breng ik hem naar de scooterboerHet bougie gat van een Peugeot cilinder is nogal scheef en niet recht zoals andere scooters.
Hierdoor kan je veel schade aanrichten met een zuigerstop en ik adviseer je dan om deze niet in je cilinder te draaien want je gaat de boel ermee stuk maken. Bij een cilinder voor minarelli zit de bougie echt recht op de kop en dan kan het wel. Niet ideaal natuurlijk maar het kan wel.
Bij Peugeot zit de bougie soort van scheef erin en op die manier kan je de boel slopen.
Ik adviseer je om een varioblokkeer sleutel te kopen en die zuigerstop terug te sturen of weg te gooien. Met een slagmoersleutel kan je ook de vario loskrijgen eventueel (geen blokkade spullen nodig bij gebruik slagmoersleutel).
Dit is een cilinder kop van minarelli, waar je in principe wel een zuigerstop kan gebruiken.
View attachment 59366
En dit eentje van Peugeot:
View attachment 59367
Zie je hoe scheef de bougie erin gaat? Je zuigerstop zal er dus ook scheef in gaan met alle gevolgen van dien.
Hoi! Ik heb ondertussen alles los gehad. Wat mij opvalt is dat het in mijn geval denk ik (hoop ik) een slecht sluitend membraam is. Ik laat van mij horen!Roy, ik heb hetzelfde probleem met mijn China GY6.....laat even via deze post weten als het is opgelost....ik kan namelijk ook nog nergens valse lucht vinden....
Welk membraam? waar?Hoi! Ik heb ondertussen alles los gehad. Wat mij opvalt is dat het in mijn geval denk ik (hoop ik) een slecht sluitend membraam is. Ik laat van mij horen!
Sinds wanneer is een gy6 een peugeot? Maak liever even je eigen topic aan.Roy, ik heb hetzelfde probleem met mijn China GY6.....laat even via deze post weten als het is opgelost....ik kan namelijk ook nog nergens valse lucht vinden....
Wow wow Enterprise.....ik ben gewoon nieuwsgierig welk membraam......chill......en ik had al een topic aangemaaktSinds wanneer is een gy6 een peugeot? Maak liever even je eigen topic aan.
Als je je door mijn opmerking aangevallen voelt dan kan ik daar niets aan doen. Was in ieder geval niet de bedoeling. Misschien nog maar eens mijn post goed lezen.Wow wow Enterprise.....ik ben gewoon nieuwsgierig welk membraam......chill......en ik had al een topic aangemaakt
Je hebt helemaal gelijk ligt aan mij dat ik de toon niet helemaal vriendelijk vind, mijn excuses. Neemt niet weg dat mijn GY6 hetzelfde doet als de Peugeot van Roym98. Ik wil me niet beperken door alleen maar bij GY6 forum items te kijken, oorzaak zou wellicht in dezelfde richting kunnen liggen.Als je je door mijn opmerking aangevallen voelt dan kan ik daar niets aan doen. Was in ieder geval niet de bedoeling. Misschien nog maar eens mijn post goed lezen.
Zit wel onder een kisbee. Ook onder een v-clic.Sinds wanneer is een gy6 een peugeot? Maak liever even je eigen topic aan.
Klopt maar heb nog nooit gehoord van een 4 takt ouder model vivacity eigenlijk. Hebben die nieuwe vivacitys ook een gy6 blok? Volgensmij hebben zelfs de piaggio zip 4 takten een gy6 motorblok tegenwoordig?Zit wel onder een kisbee. Ook onder een v-clic.