Film/DVD Topic

Status
Not open for further replies.
Ja die Syler werd volgens mij gewoon in slaap gebracht ofzo. Dus als het goed is komt ie nu terecht bij die pa van die cheerleader. Maar idd cool dat je die Hiro nu ws. gaat zien. Dood kan ie niet gaan dat weten we ook. Maar weet jij of die Peter nou had gezegd al of ie krachten over kon nemen?

Dit genre is er zeker hoor, the X-Men, The 4400, etc.

Syler werd indd in slaap gebracht door die donna, das 1 of andere super-hypnotiseur oid..

daarna kwam die vage neger weer, en die wist de geheugens van mensen, denk maar aan na het auto-ongeluk met die vriend van die cheerleader..

en peter is wel vaag, aangezien ik dus dacht dat hij krachten alleen over kon nemen als iemand dicht bij hem was, maar nadat die cheerleader allang weg was en de politie kwam, draaide hij zn enkel nog eventjes recht +pippi+ .

al met al een goed vette serie, waarbij het mooi is om te zien hoe de individuele characters zichzelf ontwikkelen en leren kennen, en aande andere kant om te zien hoe ze allemaal naar elkaar toe komen/gaan :)!
 
PB en Heroes waren idd weer vet, maar zoals Sjoerd zegt, het doordachte is er ondertussen wel uit bij PB :)

Zo Passion of the Christ kijken, moeite waard?
 
Ja die Syler werd volgens mij gewoon in slaap gebracht ofzo. Dus als het goed is komt ie nu terecht bij die pa van die cheerleader. Maar idd cool dat je die Hiro nu ws. gaat zien. Dood kan ie niet gaan dat weten we ook. Maar weet jij of die Peter nou had gezegd al of ie krachten over kon nemen?

Dit genre is er zeker hoor, the X-Men, The 4400, etc.

Hij heeft nooit vertelt welke gave hij heeft, heb het nog ff nagechecked.
Hij zei alleen dat ze zich niet druk moest maken (deze aflevering dan).
Dat geeft aan dat ie dus weeet wat z'n powers volgens mij zijn, maar het is nog niet uit z'n mond gevallen (alhoewel, hoe wist ie dat de cheerleader die powers had, hij was er niet bij bij de kluisjes, msischien heeft ie wel alle krachten alhoewel dat me stug lijkt).
Maargoed dat is dus overduidelijk, vliegen met z'n bro, schilderen met the junk, reviven met de cheerleader, en mid air collision met Siler's powers.

Ben trouwens ook wel benieuwd hoe het met die shot is afgelopen richting de ex-man van die "mirror chick". Zal het echt zo zijn dat hij alleen z'n powers heeft als ie ziet wat er aankomt? Als hij door dingen heen zou kunnen gaan, dan zou een kogel ook door hem heen moeten gaan..

Ik had ook niet zo'n sterke kracht verwacht achter dat hulp meisje (buurmeisje van mohinder en collega van cheerleaders dad.
 
Hij heeft nooit vertelt welke gave hij heeft, heb het nog ff nagechecked.
Hij zei alleen dat ze zich niet druk moest maken (deze aflevering dan).
Dat geeft aan dat ie dus weeet wat z'n powers volgens mij zijn, maar het is nog niet uit z'n mond gevallen (alhoewel, hoe wist ie dat de cheerleader die powers had, hij was er niet bij bij de kluisjes, msischien heeft ie wel alle krachten alhoewel dat me stug lijkt).
Maargoed dat is dus overduidelijk, vliegen met z'n bro, schilderen met the junk, reviven met de cheerleader, en mid air collision met Siler's powers.

Ben trouwens ook wel benieuwd hoe het met die shot is afgelopen richting de ex-man van die "mirror chick". Zal het echt zo zijn dat hij alleen z'n powers heeft als ie ziet wat er aankomt? Als hij door dingen heen zou kunnen gaan, dan zou een kogel ook door hem heen moeten gaan..

Ik had ook niet zo'n sterke kracht verwacht achter dat hulp meisje (buurmeisje van mohinder en collega van cheerleaders dad.

Peter zei het wel in de afgelopen aflevering in ieder geval! Kweenie of je dat opgevallen is? Dat vond ik opzich jammer en overbodig. En volgens mij geen Peter er niet heen met de gedachten van; ik wordt toch wel weer heel... Volgens mij was dat ook voor hem een verassing. Wel vette SE btw toen die Claire herstelde bij Syler.

Ik vroeg me dat met die neger ook al af ja. Ik bedoel als hij overal door kan, dan zou hij ook niet in de auto kunnen zitten enzo (zal hij dan uberhaupt wel op de aarde blijven staan :p) Dus sja in dat opzicht zou de kogel hem wel moeten doden...
 
Peter zei het wel in de afgelopen aflevering in ieder geval! Kweenie of je dat opgevallen is? Dat vond ik opzich jammer en overbodig. En volgens mij geen Peter er niet heen met de gedachten van; ik wordt toch wel weer heel... Volgens mij was dat ook voor hem een verassing. Wel vette SE btw toen die Claire herstelde bij Syler.

Ik vroeg me dat met die neger ook al af ja. Ik bedoel als hij overal door kan, dan zou hij ook niet in de auto kunnen zitten enzo (zal hij dan uberhaupt wel op de aarde blijven staan :p) Dus sja in dat opzicht zou de kogel hem wel moeten doden...

Peter accepteerde het volgens mij ook gewoon als ie eventueel toch dood ging. Hij geloofde in de goede cause dat hij de wereld zou redden.

Dat die neger hypotetisch gezien dan ook niet op de aarde blijft staan vind ik wel heel ver gaan trouwens 8P:p Deep state of mind Sjoerd haha
 
Passion is een hele wrede film. Ik vond het erg goed,maar het is soms wel misselijkmakend pijnlijk. Caviezel speelt een goeie Jezus.

Misselijkmakend pijnlijk is goed gekozen :p Vond het wel een vette film, maar als je moe bent is hij toch niet iets te langzaam ;)
 
Spoilerpagina hier? :+


Gisteren World Trade Center zitten kijken..
De tering! Wat een gigantische slijmerige cliche film, om misselijk van te worden. Snap werkelijk waar niet dat Nicolas Cage zich heeft geleend voor zo'n dramafilm..

Op 3/5 uitgezet..


Ben trouwens wel benieuwd hoe seizoen 2 PB af gaat lopen.
't Wordt me eigenlijk iets te langdradig met dalijk ook weer seizoen 3.
 
Spoilerpagina hier? :+


Gisteren World Trade Center zitten kijken..
De tering! Wat een gigantische slijmerige cliche film, om misselijk van te worden. Snap werkelijk waar niet dat Nicolas Cage zich heeft geleend voor zo'n dramafilm..

Op 3/5 uitgezet..

walgelijke film ja, net als united 93
alleen de bbc film "the path to 9/11" vond ik wel goed
 
Ja maar die bedoel ik niet, ben de titel ff kwijt. Had em iig in de Sneak Preview gezien. Ging over de klimaatveranderingen en zo en hoe t er over 10 - 20 - 30 jaar uit zou zien.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top