Film/DVD Topic

Status
Not open for further replies.
ben een erge fan van

snatch
lock stock & two smoking barrels
boondock saints
mean machine

behalve boondock saints zij ze allemaal van guy ritchie super films met coole humor. vind vaak de muziek bij de verschillende scene's bij deze film het verschil maken......

iemand hier een mening over ?
 
S`am said:
The girl next door is ook een echte aanrader. Fijn om met vrienden onder elkaar te kijken.

Gisteren "The pledge" gezien. was wel goed alleen het einde was zo van ... aahja nu is de film gedaan.

Vooral Elisha Cuthbert is erg leuk om naar te kijken, ik heb ook Donnie Brasco nog in de wacht staan

5th Douwe said:
Heeft iemand hier een mening over?
Nee geen van allen gezien, welke is een aanrader?
 
ik vind guy ritchie films niet echt tovv

weet niet hoe ie in t engels heet , maar ik heb eens een van hem gezien die echt slecht was

ging over wiet...
 
Ik heb gister een cheap-ass gangstar film gekeken :p "don't be a menace" Is ook wel zeer grappig en dat voor een goedkope b film :p
 
[5th] Douwe said:
das lock stock volgens mij tim

je moet ervan houden idd

is dat die met zon oud vrouwtje die een plantage begint ?


andere vette film : menace to society , weet engelse titel niet
 
ok , dan weet ik t weer

wist t niet meer zeker , heb namelijk 2 engelse wiet films gezien kut waren .

de ene hete "bube , dame , könig , gras" de andere "grasgeflüster" wist alleen niet meer welke van hem was .
 
kheb van ut weekend alle band of brothers gedownload en gekeken :D, is niet echt 1 film, maar 1 verhaal verdeeld over hoofdstukken. echt de mooiste oorlogsfilm die ik ooit heb gezien.....volgens mij gemaakt door tom hanks, dus als je saving privat ryan leuk vind moet je dit cker kijken, kheb ze trouwens van suprnova
 
der NoL said:
kheb van ut weekend alle band of brothers gedownload en gekeken :D, is niet echt 1 film, maar 1 verhaal verdeeld over hoofdstukken. echt de mooiste oorlogsfilm die ik ooit heb gezien.....volgens mij gemaakt door tom hanks, dus als je saving privat ryan leuk vind moet je dit cker kijken, kheb ze trouwens van suprnova

toevallig ben ik dit week end ook er mee begonnen , ben echter alleen tot cross roads gekomen . mja strax de rest kijken
 
trouwens


I kept telling myself: “Be quiet, be calm, say nothing . . . speak only when spoken to: name, rank and press affiliation, nothing else, ignore this terrible drug, pretend it’s not happening. . .There is no way to explain the terror I felt when I finally lunged up to the clerk and began babbling. All my well - re - hearsed lines fell apart under that woman’s stoney glare. “Hi there,” I said. “My name is . . . ah, Raoul Duke . . . yes, on the list, that’s for sure. Free lunch, final wisdom, total coverage. . . . why not? I have my attorney with me and I realize of course that his name is not on the list, but we must have that suite, yes, this man is actually my driver. We brought this Red Shark all the way from the Strip and now it’s time for the desert, right? Yes. Just check the list and you’ll see. Don’t worry. What’s the score here? What’s next?”
 
Jesse@SR said:
Heeft iemand nog tips voor mafia films?


MOET je gezien hebben: Donnie Brasco met Al pacino en Johnny Depp (zie mijn avator)....Fantastische film! Verder natuurlijk Scarface...en The Godfahter...
 
Siep Wokkel said:
vrijdag film kijken met een meid... iemand aanraders?

fear & loathing :D

euhm wat voor film wil je kijken dan? iets wat zij ook leuk vind of iets waar ze bij je komt omdat ze bang is ?

in case 1 : honey , harold & kumar go to whitecastle oid

in case 2 : from hell
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top