Film/DVD Topic

Status
Not open for further replies.
Bullshit, het waren de eerste 10.000 mensen die zich registreerden.

Ik heb ze btw allemaal :)


Maare een offtopic vraag, waarom geef je een turks/marokkaanse oosterse markt shit uitstraling aan je tekst met dat gratisch gratisch? :X Je kan ook gewoon gratis typen hoor, en slechts 1 maal :henko:

Mja da zel best. Kep m teminste gekregen. :p kep trouwens nergens 10.000 gezien. Khoorde enkel van nogal veel mensen 1500. :rolleyes:
 
Ik vond dat er behoorlijk wat wendingen in Prison Break waren.

Die neger gaat dus mooi wel down he, gewoon vrijwillig denk ik.

Trouwens die jet viel me tegen, ik dacht dat er nou eindelijk vette special effects zouden komen en 2 F15's oid over zouden komen. Komt er een afgeschreven F5 oid overgevlogen. Maargoed, Sucre (coole gast) lijkt ook down te gaan dus.

Dan die Bellick, die kan makkelijk bewijzen dat hij het niet was door bloed en vingerafdrukken van Bagwell op het bonnetje en de rest natuurlijk.

Die pa die dood gaat, ook weer zo jammer. Michael doet enorm veel moeite voor zn broer en ondertussen zijn zn pa, ex van zn broer, etc. allemaal al dood. Plus iedereen die m hielp.

Al met al, ik volg het puur omdat ik wil weten hoe het eindigt het goede en doordachte is er echt helemaal uit.
 
Heroes was wel weer erg vet.

Had die Peter al eerder gezegd eigenlijk dat hij krachten kon overnemen? Ik wist het al wel, maar dat kwam omdat een goede maat van me het dacht. Ik kan me niet herinneren dat het in de serie al echt naar voren kwam? Nu zei hij het namelijk alsof er niets mee aan de hand was, terwijl dat een vette ability is natuurlijk.

Ik dacht ff dat hij die van Syler over zou nemen. Echt een toffe episode weer.
 
Heroes was wel weer erg vet.

Had die Peter al eerder gezegd eigenlijk dat hij krachten kon overnemen? Ik wist het al wel, maar dat kwam omdat een goede maat van me het dacht. Ik kan me niet herinneren dat het in de serie al echt naar voren kwam? Nu zei hij het namelijk alsof er niets mee aan de hand was, terwijl dat een vette ability is natuurlijk.

Ik dacht ff dat hij die van Syler over zou nemen. Echt een toffe episode weer.

Wel vet dat de volgende episode dus ws een flash back wordt voor dat meisje wat gekillt is.
Nu weet je ook hoe die Siler het doet. Vraag me alleen af hoe het met hem gaat aflopen.
Werd zijn nek nou gebroken of?
Goedheid van de serie doet me een beetje denken aan Lost en PB in het begin, alhoewel dit echt een heel ander genre is. Iets wat nog niet echt voorgekomen is volgens mij.
 
Wel vet dat de volgende episode dus ws een flash back wordt voor dat meisje wat gekillt is.
Nu weet je ook hoe die Siler het doet. Vraag me alleen af hoe het met hem gaat aflopen.
Werd zijn nek nou gebroken of?
Goedheid van de serie doet me een beetje denken aan Lost en PB in het begin, alhoewel dit echt een heel ander genre is. Iets wat nog niet echt voorgekomen is volgens mij.

Ja die Syler werd volgens mij gewoon in slaap gebracht ofzo. Dus als het goed is komt ie nu terecht bij die pa van die cheerleader. Maar idd cool dat je die Hiro nu ws. gaat zien. Dood kan ie niet gaan dat weten we ook. Maar weet jij of die Peter nou had gezegd al of ie krachten over kon nemen?

Dit genre is er zeker hoor, the X-Men, The 4400, etc.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top