Fietsers...je zou ze bijna expres aanrijden

RemCOW

Crazy
Blegh

Ik begin me als scooterijder steeds meer te ergeren aan fietsers, maar ook aan die stommie pizzakoeriers bijvoorbeeld.

Ook laatst rij ik van school naar mijn vriendin (poepeindje trouwens, maargoed) ik wil net 2 van die oerdomme huppelkutjes inhalen, slaan ze gvd opeens af. Ik vol op mijn remmen, kon gelukkig nog net op tijd remmen en uiteindelijk er rechts langs. Nog net niet slippend, maar ik rem vooral vrij hard met vooral hem bijremmend met mijn achterrem.

En ook bijvoorbeeld van die stukjes waar je toch over het fietspad moet (moeten ze verbieden..), en rijdt er zo'n groep fietsers.. (stuk of 20..) ik rijd achter een gast op scooter. Denkt een van die domme bimbo's dat er maar 1 scooter rijdt (ja mijn NRG Extreempie maakt niet zoveel geluid) en wil alweer naar links gaan. JAH GODVERGETEN BITCH DAAR RIJ IK DUS. Gelukkig ging het net goed, hopelijk was ze met haar been tegen mijn uitlaat gekomen ofzo, argh! Eigen schuld :p

En vandaag een pizza/chinees-koerier op zo'n mooie FOXie. Ik wil net inhalen, slaat ie opeens zonder omkijken, zonder hand uitsteken of whatever links naar een huis. Tis dat ik nog een eindje achter hem reed, anders was het een lekker ongeluk..

IRRI!!!!

[This message has been edited by RemCOW (edited 16 October 2000).]

Advertisement - register to remove this

Klopt precies RemCOW.

Ik ging een keer naar Eindhoven met een maat van me, staan er van die irritante 14-jarige mennekes stiekum sigaretjes te roken in de struiken, EN ZETTEN HUN FIETS MIDDEN OP HET FIETSPAD. Dus wij tikten om de beurt even "subtiel" hun fietsen aan toen we langsblaasden. HA HA.

Je had die gezichten moeten zien, schitterend!

Ik heb al tig bijna=ongelukken meegemaakt met die fietsers. Ikzelf hoor brommers & scooters altijd prima aankomen, maar dit komt dus waarschijnlijk door mijn overdreven interesse ofzo, want fietsers zijn over het algemeen doof!

Greetz.

De meeste pizza-koeriers rijden beter dan jou remCOW, wij kennen het spel van op de goede momenten door rood licht rijden, tussen auto's door enzo. En ik weet zeker van die koerier de jij noemde jou al ge-anticipeerd had. Dat is ook de reden dat ik al 2 jaar schade-vrij rij (even afkloppen).

Hahah vires gast, is dat een grap? Die gasten rijden als gekken man! En lul nou niet zo sotm, ik vidn het ook neit erg ofzo, maar zij ridjen bij ons stoepje op stoepje af, er gebeuren echt fucking veel ongelukken met die dingen! Anticiperen, yeah wrioght net alsof hun gaan remmen voor een weg van links, zij hebben dan toch voorrrang etc. Denk maar niet dat zij voorzichtig rijden!

BTW, die fietsers zijn echt megolen, vroeger toen ik nog fietste naar school, ging ik altijd netjes aan de kant, maar dat kwma dnek ik ook omdat ik gewoon in scooter geintreesseerd was, maar nu erger ik me ook zo vaak dood aan die kut kinderen die pas aan de kant gaan als je tegen hun achterwiel aan zit.

SvR

ook luek: met je polini evo pijp met standaard demper gaan vlammen en dan GAAN ZE NOG niet aan de kant.... gaan ze eindelijk aan de kant, geef jij in ene VOL gas
smile.gif
is best wel een pleurisherrie en als ze nou aan de kant waren gegaan was ik er gewoon zonder gas of heel weinig gas langsgereden..... Eigen schuld dikke bult

JA om effe freezerator bij te staan !!!
Ik ben chinees eten bezorger !!
Ok ik ben misschien wel asociaal in jullie ogen qua rijgedrag maar toch schadevrij !!(ook effe afkloppen) Zoals freezer al zij wij weten hoe we moeten anticiperen op momenten waar je snel moet beslissen enz.
Waar anderen ongelukken mee maken ontwijken wij ze netjes. Ook tussen auto's door rijden bijvoorbeeld en evenwicht vinden van je scooter / brommer. Sommige dorks kunnen dat gewoon niet (vooral bij mij op school die met moeite de fietsenstalling een helling omhoog uit moeten ) waar ik met gemak zonder voethulp naar boven scheur.
verder no comment

Ok, er zijn ook genoeg sukkels die zonder helm rijden, en sommge kunnen gewoon niet rijden, maar het merendeel rijdt harstike goed, ok, we rijden vaak door rood, maar we maken ook een hoop kilometers, dus relatief gezien denk ik dat we minder ongelukken dat een normaal iemand maken, maar wij rijden ook altijd in de spits (5 tot 8) dus dan is het ook nog druk op de weg, ook extra risico. Ik vind dat bezorgers over het algemeen erg goed rijden, maar er zitten ook gewoon sommige tussen die niet kunen rijden (bij ons was een gozer in 1 week 3 keer op ze plaat gegaan, die kon vertrekken...)

die rijders kunnen misschien wel goed rijden, maar op de kutfoxjes is gewoon niet goed te rijden, die dingen zijn zo gammel!
niets doet het, licht is stuk enz
stuur zit los
remmen zijn zeer slecht
enz
en ik lul niet uit me nek, ik heb al op veel van die dingen gereden...

Als ik naar school toe moet, moet ik altijd een stuk over een smal fietspad door het weiland rijden. Daar fietsen altijd van die opa's en oma's die half doof zijn. Schijt irritant is dat! Die X8R-s van me maakt best wel veel herrie, dus ga ik vlak achter ze rijden en toeter ik keihard! Schrikken ze zich kapot! Of keihard door de berm erlangs scheuren. Vinden ze ook niet leuk, maar dan moeten ze maar aan de kant gaan. Je heb op dat fietspad ook altijd van die brugklassers die nog maar net bij de trappers komen, laat staan boven het stuur uit, dus kunnen ze moeilijk sturen. Leuk dat ze dus nauwelijks aan de kant kunnen gaan. Rijden ook altijd met minimaal 3 naast mekaar. AAAAAHHHHHHHH!!!!!!
mad.gif
mad.gif
mad.gif

Ja die fietsers zijn echt lomp af en toe. Rij ik lekker met mijn 70 polini en 24 mm. Lekker hard over het fietspad, naast een 80km/h weg. Is er zoon pleuris mongool op haar fiets die zo vlak voor me door de middenberm wil en de 100km/h weg wil oversteken. Ik remmen, maar het hielp weinig, boem, slag in haar wiel enz, ik had gelukkig niets. Ik denk oke rustig blijven. Begint dat wijf om mij te schelden. En ze was er echt van overtuigd dat het mijn fout was ik keek niet uit. Ik heb haar maar uitgelachen
smile.gif

Laten we het vooral niet hebben over de Kings-of-het-fietspad: de wielrenners. Deze mensen snappen echt niet dat er nog meer mensen op "hun racebaan" moeten, en zijn vaak ontzettend overfanatiek & streberig. Sorry, moest ik ff kwijt. Ze denken trouwens ook dat ze voorrang hebben als je met de auto over een rotonde rijdt. Nou, soms hebben ze aan vrienden van mij de verkeerde dan. Altijd lachen, als de King-of-the road dan moet remmen, omdat hij dan inziet dat auto's toch wel zwaarder zijn.

Greetz.

Ik heb maar een ding te zeggen: Als scooterrijder moet je ook goed anticiperen. Als je dus een groeppie fietsers ziet rijden, rijd er dan niet als een gek op af en blaas er niet met 70 langs. Dan vraag ie er zelf ook om. Ik maak het ook heel erg vaak mee dat als je iemand voorbij gaat dat ze dan nog ff lekker naar links uitwijken of op het laatste moment je pas aan horen komen. Maar je weet dat die fietsers zo zijn, dus hebbie zelf ook veel in de hand. O, ja ff lekker tuuteren kan ik ook nooit laten.....

Sorry Freez, maar ik had waarschijnlijk net te maken met een slechte pizzakoerier... Hij stak ECHT zonder om te kijken, zonder iets naar links te gaan OPEENS over. Anders zeg ik toch wel dat ik em niet goed zag aankomen en bijna omver reed?
smile.gif

En bdw, hier is het toch iets anders dan in de stad eh
wink.gif

Sorry voor het 'over-een-kamscheren', maar het zijn een paar voorbeelden die IK heb meegemaakt. Lang niet alle fietser, pizzakoeriers zijn (gelukkig) zo!

ja die fietsers zijn echt fucking kut bezig zeg
maar als het regen dan is het pas leuk net als vanmiddag
dan haal je ze in en ga je vlak voor ze rijden
en geef je ff flink gas worden ze lekker nat hehehe dat vind ik heerlijk :'))

later

Armando

Vloek niet op de fietsers maar op de overheid die jou langs die fietsers laat rijden. Als de scooter-snelheid naar 70 km/u zou worden gebracht dan zou je gewoon op de weg kunnen rijden.

Waar ik woon rij ik die Pizza-koeriers gewoon los, ze zijn levensgevaarlijk zonder helm aan 't rijden, allemaal rond de 60 km/u op hun Foxjes door 't rood licht.
k' heb er al één een muur zien invliegen in een bocht, grappig!

Back