Aangeboden Fiat Coupe 2.0 16v Turbo 195pk

Status
Not open for further replies.

Dragspert

Bob, maar nu #13
Ik bied hierbij mijn Fiat coupe aan omdat ik toch een BMW wil gaan kopen. (850CI :cool: )

Van deze auto is de volledige onderhouds historie aanwezig vanaf dag 1 dat ie de weg op ging.
De auto staat op de orginele nog goed uitziende wielen (rechter voorvelg heeft een kras)
Altijd goed behandeld door mij en zijn vorige eigenaar (was een wat oudere man)
De auto is altijd zorgvuldig warm gereden, en de turbo altijd 2 minuten uit laten draaien.

km stand: +- 170.000 Ik rij er elke dag mee, dus dit kan altijd wat meer worden uiteraard.

APK tot december '08. Kan bij verkoop uiteraard voor een nieuwe APK op komen, aangezien hij zonder moeite door de keuring kan

Banden zijn in goede staat (voor: Michelin pilot sport, achter: vredestein giorgiaro design)

Auto is voorzien van een nog zeer goed uitziend zwart lederen interieur
elec. schuif/kanteldak
elec. spiegels
elec. ramen
Airco/climate control

De auto heeft kort geleden nog een professionele poetsbeurt ondergaan en is behandeld met waxoiyl.
Dit geeft gedurende 3 jaar een optimale lak bescherming. Uiteraard is de auto ook vrij van de zogenaamde ''swirls'' en zijn er geen krassen aanwezig.
Uiteraard zijn ook de koplampen weer volledig terug op de orginele glans gebracht, en zien er dus weer als nieuw uit.


Het mag duidelijk zijn, dat het hier niet om een afgetrapte bak gaat, maar een auto uit handen van een liefhebber.

Foto-AC3AH8HM.jpg

Foto-MSVLNIQT.jpg

Foto-ILOLFCVR.jpg

Foto-TVAS8BXS.jpg

Foto-BHXEAASE.jpg

Foto-OXPYXIBL.jpg

Foto-JQHBVG3H.jpg
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Status
Not open for further replies.
Back
Top