ff opvoere

Bas

Administrator
Staff member
snorbrommer niet opvoeren.

die dingen hebben alleen 2 trommel remmetjes, net een veredelde puch maxi
 
Advertisement - register to remove this

Originally posted by Freezerator:
die dingen hebben alleen 2 trommel remmetjes
Heeft die van mij ook... ik ga ook 70. Mijn trommels houden dat nog hoor. 90 zouden ze niet aankunnen denk ik.
Dat verslijt wel ongeloofelijk snel, toch als je wat 'sportief' rijdt
smile.gif




------------------
Piaggio Sfera ('91). Onbegrensd,Gianelli original, Polini reeds (+-70 op teller)
 
nu ik het ga opvoere wil ik wel ff wete of die trommelremmetjes het bijven doen,bij 70.anders ben ik staks dood en dat vind ik niet zo leuk.kan je ook beetere trommelremmetjes kope of gaat dat alleen voor remschijfe?
 
Die houden het bij mij wel, en mijne scoot is 10 jaar oud... nog net nieuwe blokken gestoken...
Ge kunt er andere kopen, met zachter materiaal, beter remmen, maar slijt natuurlijk sneller

------------------
Piaggio Sfera ('91). Onbegrensd,Gianelli original, Polini reeds (+-70 op teller)
 
Als je wil blijven leven dan ga je niet zonder helm met trommel remmen 70 rijden!

Als je met 30 met je kop over de grond schuurd ligt ie al compleet aan gort, maar met 70 .......Hier worden GEEN tips gegeven over/voor het opvoeren van een snor....

Greetings!
 
Eigenlijk heb je gelijk MASTER....
Is ergens wel een schitterend plan. Snor kopen, Brom-cilinder, onbegrensd. Winter en als je naar school rijd ed. Met helm en in de zomer tegen max 40 zonder helm voor in de stad enzo... kan je ook iemand achterop nemen enzo...
 
Originally posted by Bob:
90 zouden ze niet aankunnen denk ik.
Dat verslijt wel ongeloofelijk snel, toch als je wat 'sportief' rijdt
smile.gif



Kan dus wel
smile.gif
... Heb ik op Valkenswaard wel gepresteerd met een Sfera dus
smile.gif
... Ging ws. nog wel iets harder dan 90
rolleyes.gif
...

Maarja, dat ding is ook niet voor straatgebruik...

Greetz.
 
ha die mense ik ben hier voor het eerst een gelijk vrage stel ik heb nu een puch zip,een snorfiets uitvoering.die rijd dus 30 en moet ff 60 tot 70 rijde wie kan mij ff vertele hoe ik dat goed,snel,makkelijk,goedkoop doe?
 
Je kan beginnen met onbegrenzen. varioring, zijbocht aan uitlaat (nieuw tussenstuk), membraanplaat? Luchtfilter??? (wel sproeier aanpassen) En misschien B-cilinder?(van de bromversie)
Zou je daar wel moeten geraken

succes
 
ja master zonder helm 70 is niet zo slim nee,maar gelukkig heb ik al een helm.en die zet ik ook wel op als ik 70 ga maar in de zomer rij ik lekker 30 met de zon in mijn smoel lekker toch,trouwens als je met 70 ergens frontaal tegenaanrijd helpt zo helm ook niet echt heel veel meer.zijn er trouwens zwarte viezieren voor gts helmen?en hoeveel mag dat dan kosten.

Lol ik moest die plaatjes aan de zijkant van mijn helm eraf halen anders past die helm niet in de buggie raar he kleine helmbakke die puch zippers
 
Originally posted by maxxam:
raar he kleine helmbakke die puch zippers

Nee hoor, valt wel mee... Zelfde helmbak als Typhoon/ZipSP/Nrg/Ntt... krijg ik m'n helm wel in hoor (AGV)...

Doe eens wat aan je interpunctie ofzo... Als ik een reply van jou lees, lijkt het wel of ik teveel gezopen heb...

Greetz.
 
Back
Top