1. wat zit er stnd voor sproeier in een malaguti f12?
2. welke handelingen moest je verrichten om lagers in je carters te krijgen (voor mezelf in mn Gilera Runner), kep ze al in de vriezer gelegt.. en weet dat je ze beter in de carter kan legge ipv op de krukas...
Lagers hoeven niet in de vriezer hoor, liever niet zelfs. Het beste is ook om ze niet te verhitten omdat dan de harding van je kogels eruit gaat. Je kunt ze er ook voorzichtig omtikken met een hamertje. (op de binnenste rand slaan uiteraard!!) En dan kun je je carters wel verhitten dat maakt geen reed uit en dan dus je as dr in laten zakken. Maar probeer iets duidelijker te zijn met je vraag...
std sproeier? In mijn 12.5 mm carb zat een uhmmm 75 sproeier? Zoiets hoor, weet het niet zeker, en in m'n nieuw gekochte 17.5 mm carb zat een 65 sproeier....... (nu is dat ook een 94 majaaaaaa!)
de carbs zijn electrische shoke en op mijn phantom!
maar de sproeier moetje zelf goed zetten he, je kan er wel een std sproeier in gooie, maar ik zou vanaf daar dan wel ff gaan sproeiere (bougietje bekijken voor kleur)
ik heb ze dus nu in de vriezer.. ik wou ze dus eerst in mn carters zetten en daarna mn as erin.. (schijnt volgens velen goed te werken) ik hoop dat ik nu genoeg info geef.. anders moetje maar ff zeggen wat je wil weten