Feedback gevraagd: New posts of Recent activity

New posts of Recent Activity?

  • New Posts

    Votes: 3 37.5%
  • Recent Activity

    Votes: 4 50.0%
  • Gebruik geen van beide.

    Votes: 1 12.5%
  • Maakt mij niet uit.

    Votes: 0 0.0%

  • Total voters
    8
  • Poll closed .

Bas

Administrator
Staff member
Beste leden,

bovenaan in de forumbalk hebben we nu New Posts staan om handig de laatste berichten van het forum te kunnen weergeven. Nu is er ook een optie die nog meer info laat zien, waaronder like, status updates en ook de info van de showroom en onze media gallerij. Nu zit ik te denken om de New Posts te vervangen door Recent Activity:

http://scooterforum.net/recent-activity/

Maar ik ben benieuwd wat jullie hiervan vinden? Bij deze dus een poll en de uitslag zal meewegen in mijn beslissing. Ik probeer natuurlijk het forum zo fijn mogelijk te maken voor de leden :)
 
Advertisement - register to remove this

werkt ook fijn , maar het zijn meer dan alleen post nu , er staan ook likes tussen andere mensen bij of als iemand wat veranderd in zijn profiel etc etc .. (dat soort dingen hoef ik persoonlijk niet te weten)
 
Gebruik geen van beide:

Recent activity vind ik totaal niet belangrijk om te zien wie wat doet.. (dat vlaggetje helemaal rechts naast de gebruikers naam geeft dat namelijk ook al weer..)

New post zie ik daar liever ook niet omdat het de boel alleen maar meer verwarrender erop maakt.. Het is nogal irritant dat het er 2x erin staat..
 
Back
Top