Favorites webbrowers oude computer URLS bewaren.

eurokit

Broem Broem Pff Pff
Zit momenteel op een oude computer die ik weg wil gaan doen... Maar heb er destijds een hoop favorites bewaard..

Nou kan ik dus wel elke url aan klikken en overnemen en dan op die pc bewaren.. Maar er gaat anders nogal veel tijd in zitten..

Is er een mogelijkheid om deze links op de NAS te bewaren en zo beschikbaar te maken op me nieuwere computer.


Misschien dat jullie hier enige ervaring mee hebben.. Vroeger liep ik best mee op technologisch gebied.. Maar tegenwoordig loop ik best achteraan..

MS-DOS dat was zo makkelijk tot windows 3.11
 
Advertisement - register to remove this

Welke browser heb je? In principe heeft elke browser wel de mogelijkheid om bladwijzers/bookmarks te exporteren. Dat bestand kan je dan op de NAS zetten en weer importeren op je nieuwe computer.
 
Ik heb al wat iets geprobeerd, maar kijk wel of dit wat word..

Vaak kan je wel iets exporteren, maar kunnen er fouten ontstaan bij het importeren..
 
Met internetten explorer kan je, je favoriten map kopiëren of de inhoud van de map saven en weer terug plaatsen. Met chrome is het wat minder voor de hand liggend.. Ik heb het idee dat alle urls in een bestand staan dat wordt ingelezen als de browser geopend wordt.. De export, import methode is wellicht het meest handig
 
Met chrome anders al paar keer de export gedaan en import op een nieuwe computer zonder problemen.
 
Back
Top