Fasmen / Fasmem bestellen?

#AthenA#

MHR MH RX Beuner
Heeft iemand hier enig idee waar ik een fasmem / fasmen (ben de naam kwijt) uitlaat kan bestellen? Het gaat om een uitlaat voor een AM6 blok. Het liefst al passend op een Motorhispania RX... ik kan hem wel passend maken eventueel maar dat is zoveel werk.

Het gaat hierbij om de uitlaat met aan demper aan allebei de kanten van de brommer... dual dus.

bvd

Advertisement - register to remove this

Nee ik wil een andere uitlaat want ik heb nu een Turbokit twinner en dat maakt veeeel te veel geluid.

Ik moet een andere uitlaat maar ik heb een MHR Team 80cc op mijn RX dus ik kan niet zomaar een uitlaatje pakken omdat ik geen zin heb in performance verlies.

Ik moet dus een fatsoenlijke uitlaat met goede looks, niet al te veel geluid maar tog goede performance... Ik weet dus echt niet welk merk/type uitlaat ik moet hebben. Iemand tips? Voor 80cc? loopt ong 120/130 met 13000 toeren max. Tandwiel 14 voor tandwiel 52 achter.

Nee ik wil een andere uitlaat want ik heb nu een Turbokit twinner en dat maakt veeeel te veel geluid.

Ik moet een andere uitlaat maar ik heb een MHR Team 80cc op mijn RX dus ik kan niet zomaar een uitlaatje pakken omdat ik geen zin heb in performance verlies.

Ik moet dus een fatsoenlijke uitlaat met goede looks, niet al te veel geluid maar tog goede performance... Ik weet dus echt niet welk merk/type uitlaat ik moet hebben. Iemand tips? Voor 80cc? loopt ong 120/130 met 13000 toeren max. Tandwiel 14 voor tandwiel 52 achter.

fasmem pijpen maken een een hoop herrie.. Beter zoek je een yasuni r3, yasuni hmr/2 of een bijvoorbeeld een gianelli uitlaat

vervang je demperwol?
Zet er dempers op van een ander merk?
zoek op webshops uitlaten voor je brommer?

1. Heb ik al 4 keer gedaan, helpt niet
2. Helpt ook niet. het komt door t feit dat het een twinner is...
3. Heb ik ook al gedaan. Ik vind ook wel uitlaten maar ik weet niet welke fatsoenlijk presteert op een team MHR 80.... Een Yasuni R3 kan ik zo bestellen... maar presteert hij?

Een HMR/2 heb ik nog niet kunnen vinden. Is dit wat?

Ja ik hoor nu ook van alle kanten (ook op andere fora) dat ik beter een andere uitlaat kankiezen... maar wat voor een? Tis een team 80cc mhr... daar kan ik niet maar ff een uitlaatje opgooien dat loopt dus niet...

Ik moet dus echt een uitlaat hebben waarvan bewezen is dat hij perfect (of in ieder geval goed) loopt op een 80cc..

Jah opmaatje is wel beter dat weet ik maar dan moet k weer mn poorten opmeten enzo en ik wil mijn blok nu eens niet uit ellkaar halen. Het loopt nu allemaal dat wil ik graag zo houden :) is in het verleden wel eens misgegaan met n speed... opengehaald voor een opmaatje. teruggezet en met mn domme kop circlip niet goed teruggegaan... 3 keer gas geven BAM! vast :) kogellagers en de hele rotzooi in 10000 stukjes door mn cilinder heen...

Op www.mh-club.nl (motorhispania forum) zeggen de meeste ook Yasuni R3 of een MHR uitlaat... maar de MHR dan meer omdat de cilinder van hetzelfde merk is. En die MHR is een replica = dus begrensd

Back