FAQ: Motorblok 4t scooters

joepmeloen

New Member
YiYing

Goedemiddag.
Ja, ik durf er voor uit te komen. Ik heb een Yiying 4 tact snorfiets en tot nu toe gaat het goed.
Hij gaat echt niet sneller dan 25 km per uur en ik zou graag naar ca 40 willen.
Nu blijkt dat er geen varioring in deze modellen zit en dat die dus ook niet verwijderd kan worden.
In de gebruikershandleiding staan alle technische gegevens van de snorfiets en die zijn 100% gelijk aan de 45 km uitvoering.
Dat denkt een leek als ik dat het toch mogelijk moet zijn om een snor ook 40 te laten rijden?
Als een van jullie weet hoe, ben ik zeer geinteresseerd.

Last edited:

arnoz

New Member
Lang geleden dat hier wat gepost is, maar heb sinds dit weekend ook zo'n retro scooter.
Met maarliefst 900 meter op de teller.
Ff inrijden en eens kijken of het nog wat rapper kan.

Doen de ontgrensde scooters het hier nog allemaal?
Of veel al een verbrande klep door te weinig speling voor de uitlaatklep en een te kleine sproeier?

Arno

Aidix

Active Member
4takt scooterend nederland zit allemaal op scooter-freaks. Je kan hier dus lang wachten op antwoord.

jpsystem
lengte gy6
Waar word gy6 50 lang of kort toegepast.?

Is dit afhankelijk van de wieldiameter.?

Sorry "kort of lang" bestaat niet. Er zijn zelfs een hele berg blokmaten.

Kymco 10 inch kort snaarlengte 669, dit is het oerblok zeg maar. (Kymco Filly, Sento etc..)
139QMB Chinees 10inch kort snaarlengte 669, deze zit onder alle retro baggerdingen. Dit is een kopie van Kymco Filly 10inch blok.
139QMB Chinees 12inch middel snaarlengte 729, deze zit onder de meeste chinese scooters met 12 inch velg.
Kymco LBD6 12inch snaarlengte 740 , zit onder alle kymco's met 12inch velg.
Kymco LCD 14/16inch snaarlengte 740, zit onder alle kymco's met 14 of 6 inch velg. (Vertanding met afwijkende maat, niet uitwisselbaar met andere blokmaten.)
Chinees 139QMB 12inch lang snaarlengte 788, zit onder Baotian scooters met 12inch velg. (en uiteraard ook onder scooters met andere merknamen die bij Baotian worden gebouwd.

Advertisement - register to remove this