This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Facebook integratie?

Heb je een facebook account?

  • Ja

    Votes: 19 65.5%
  • Nee

    Votes: 10 34.5%

  • Total voters
    29

Bas

Administrator
Staff member
Ik vroeg me af of er behoefte is aan facebook integratie met het forum. Ik zelf gebruik geen facebook, maar met de huidige versie kunnen we het forum integreren met facebook waardoor je het makkelijk kan gebruiken als je op facebook zit. Maar zitten jullie erop te wachten? Wie gebruikt hier allemaal facebook?
 
Zal de bekendheid van het forum wel ten goede komen denk ik zo.

Ik zie er dan ook zo snel niet een nadeel aan??
 
Huh, zijn er mensen die geen Facebook hebben?

Maar op een integratie zit ik persoonlijk niet zo te wachten...
 
Er moet een facebook integratie komen, het is een Scooterforum, geen general chat forum. Imo is dit topic ook verkeerd geplaatst op het Scooterforum.

Like buttons en google+ vinden de search spiders ook erg prettig
 
Voor 't scootergedeelte lijkt 't me wel makkelijk. Niet dat ik daar zelf ooit nog kom... :+ Voor de GC heeft 't niet veel nut denk ik.
 
Hoeft voor mij ook niet. Wordt zelfs beetje moe van dat bijna elke site tegenwoordig met facebook is geintegreerd.
 
Een ''Like'' button is wel op zijn plaats om het forum in leven te houden, vroegah kwamen er behoorlijk wat mensen hier door de meeting en sprints en de daarbijbehorende promotie. Aangezien meetings en sprints en vooral de deelnemers steeds zeldzamer worden zal je toch online wat moeten doen.

Maak desnoods ter promotie van sf.net een FB pagina aan, gewoon los van het forum. Welke mensen kunnen delen en liken en daardoor de naam + link meer en meer verspreid word.
 
Iedereen schaamt zich stiekem dat we hier maar een beetje zitten te chatten op 't forum!