f12r met earox voorvork en blok

Onejobtwanza

New Member
hoi.
zoals de titel al zegt weet iemand toevallig of ik een voorvork van earox op een malaguti f12r krijg.
en kan ik er gewoon een aerox blok onder leggen (dat het past weet ik) ik bedoel dus meer is het
plug and play of moet ik hiervoor nog aanpassingen aan de elektronika maken (onsteking).
en voor het geval iemand vraagt waarom zou je dit doen nou omdat ik een complete aerox.
zonder kenteken heb gekocht met vast gelopen cilinder voor 3 tientjes,
in eerste instantie was ik aan het twijfelen om de earox op te knappen.
maar mijn malaguti kan ook wel een ugrade gebruiken en van dat lamlendige cpi blok af,
plus dan is die meteen watergekoeld.
en ik heb opzich best een leuke f12r tis alleen het blok wat me zwaar irriteerd

grt twan
Post automatically merged:

btw voor de mensen die reageren op de beta die ziet er momenteel al heeeeeeeel anders uit!!! dar had ik hem net

Attachments

• 87161198_483629358981530_5350478457002262528_n.jpg
    87161198_483629358981530_5350478457002262528_n.jpg
    123.7 KB · Views: 6
Advertisement - register to remove this

Juggler

New Member
Ligt er denk ik aan welk jaar aerox voor of na 2002 wat ik zo kan vinden moet de vanaf 2002 voorvork op de f12r passen. Worden zelfs nieuwe voorvorken verkocht waarbij word gezegd dat ze op beide passen.

bartj

HousePaus
Is het niet makkelijker de poten te switchen? Dus het kroonstuk laten zitten en dan de poten die je erin wil en klaar. Hoef je niet moeilijk te doen met een eventuele aanpassing aan je vork. En.wat betreft je vraag over het plug en play van een aerox blok zou je natuurlijk gewoon de ontsteking van het oude blok op het "nieuwe" blok kunnen monteren. Is beide minarelli dat is een optie die een hoop moeite kan schelen

Onejobtwanza

New Member
Das ook een goed idd met de vork idd.
Met de ontsteking dat gaat niet lukken denk ik
Er zit namelijk een cpi blok onder lijkt wel op
Minarelli maar is het net niet.
Ik was zelf t denken om gewoon de hele kabelboom van de aerox om te zetten en dit een beetje aanpassen waar nodig.

Advertisement - register to remove this