This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

F1-Look spiegels

ja klopt idd..maar wrm in godsnaam spiegels. Als er iets is wat lelek is op een scooter is dat het wel... :?
 
Of je zoekt wat rond @ custom motor sites zijn waarschijnlijk nog wel vettere te vinden.
 
hier in Adam zijn spiegels cker handig... Ik heb namelijk een best wel vlammende setup en dat wil ik zo houden De kans op een ongeluk/boete wordt door spiegels aanzienlijk lager, en ik heb liever 2 "lelijke" spiegels op me brom dan een boete of een ongeluk... En welke Custom motor sites bedoel je dan ? Geen eens een paar voorbeelden...
 
Hiero in de omgeving liggen ze bij de gemiddelde scooterboer ook wel in de etalage!
 
sjeck de acsud (axwin, TNT , ... alle cheapo merkjes) cataloog / site, daar heb je ze zeker tussen zitten

overigens, speedfight WRC en peugeot metal X worden std met deze dingen geleverd

greetz
 
In sommige verkeerssituaties zou ik ook wel een spiegel willen....

Alleen ze zijn zo damn lelijk.

Bij moto-X had ik ze wel zien liggen, maar dat waren van die lelijke geasodineerde krengen.
 
ik heb een andere schroefdraad op runner 180 dan gewone scooter, dus ik heb een motorspiegel moeten kopen...