Extra korting WB Tuning (verhuizing nieuw magazijn)

SlowPlay2

Member
Kreeg een mail dat er nog extra korting is vanwege verhuizing en dat men straks even niet meer kan bestellen een aantal dagen. Mocht je de mail hebben gemist dan kijk even in de spam folder (staat nog een extra kortingscode in bovenop de kortingen die er nu al zijn), het is nog de moeite waard nu en kortingen lopen op tot 80%. Doe er je voordeel mee zou ik zo zeggen, en op is op, want steeds meer raakt uitverkocht.

Advertisement - register to remove this

Kreeg een mail dat er nog extra korting is vanwege verhuizing en dat men straks even niet meer kan bestellen een aantal dagen. Mocht je de mail hebben gemist dan kijk even in de spam folder (staat nog een extra kortingscode in bovenop de kortingen die er nu al zijn), het is nog de moeite waard nu en kortingen lopen op tot 80%. Doe er je voordeel mee zou ik zo zeggen, en op is op, want steeds meer raakt uitverkocht.

Ben zelf fan van de video’s die WB-tuning maakt, maar zijn webshop is een ander verhaal. Zijn zogezegde 80% kortingen zijn nooit echt kortingen. Hij verhoogd de prijs en laat die dan zakken tot de originele prijs. Dit was het geval bij de malossi rs24 schokdemper voor de zip sp. Die veer kostte nooit €400

1734450495208.png

In de loop der tijd veranderen prijzen naarmate iets langer leverbaar is, dit zijn oude prijzen die je laat zien. Zoals jij het brengt is dus niet de waarheid op dit moment en niet geheel eerlijk. En vast en zeker dat iets een keer wat duurder is dan bij een ander, maar dat heeft ook met inkoop en voorraad te maken. Het staat een ieder vrij om zelf te zoeken naar iets wat goedkoper is, maar om direct zo te reageren...

Jouw voorbeeld nu:
Schermafdruk_2024-12-17_16-52-31.png
Schermafdruk_2024-12-17_16-51-30.png

Last edited:
In de loop der tijd veranderen prijzen naarmate iets langer leverbaar is, dit zijn oude prijzen die je laat zien. Zoals jij het brengt is dus niet de waarheid op dit moment en niet geheel eerlijk.

Jouw voorbeeld nu:
View attachment 78811
Nou ja, de screenshot was op 9 december getrokken. Ik denk bij de blackfriday of sinterklaas kortingen. Maar los van dit, je kan het geen korting noemen als de veer €300 kost terwijl het ergens anders €230 kost.

Nu ik je screenshot zie is er wel een korting. Mijn reactie was eigenlijk bedoeld als een waarschuwing omdat niet alle prijzen kortingen zijn maar vermeerderingen

Het staat verkopers vrij om de adviesprijs van de leverancier te hanteren in hun aanbieding, op basis van die prijs maakt men vervolgens een aanbieding of actie waardoor het goedkoper gaat worden. Dat een ander daar weer onderdoor kan gaan is waar en komt ook voor, maar dit is niet een vorm van troebel spel en dit is hoe commerciële bedrijven werken volgens de wetgeving.

Uiteraard staan er zaken op die duurder zijn dan een ander, maar dat heet marktwerking en is dus normaal. Ik verwacht ook dat iemand die producten aanschaft een afweging maakt van prijs, service en etc. Het is heel normaal om aanbiedingen te gaan vergelijken om te zien wat voor de koper het meest interessant is; maar dat brengen als een waarschuwing komt verkeerd over.

PS: Ik heb grote aandelen waar ik zorg voor draag :p Geintje.

Back