''extern frame'' Nrg

Status
Not open for further replies.

Ronald W

Well-Known Member
Mja hoe heet zo'n ding anders,het is dus zoo een frame voor om je kappen heen.
Soort valbeugels ofzo.

Ligen hiero in de weg,zijn zilver maar niet meer helemaal strak.

prijs?? weet ik ut.....roep maar wa als je intresse hebt
 
Advertisement - register to remove this

past op een NRG mc2 dus? (dus ook extreme?) hmmm ga je naar almelo? zo ja dan wil ik ze wel kopen voor 15€....
 
Originally posted by Boeie
past op een NRG mc2 dus? (dus ook extreme?) hmmm ga je naar almelo? zo ja dan wil ik ze wel kopen voor 15€....

Ja dat past maarre ik ga waarschijnlijk nie naar almelo omdat ik geen vervoer heb :(
 
WhOOOt ik heb nu pics :)
mja nu kan ik ze weer niet uppen en ik heb geen webspace,dus als iemand ze even ergens voor me kan neerzetten,alsjeblieft
 
jammer dat je niet naar almelo gaat, ik heb wel interesse maar heb geen zin om het over de post te regelen met zulke grote dingen.....

als je wel op almelo komt (of ervoor zorgt dat die dingen er komen) dan wil ik ze wel kopen....
 
Originally posted by Boeie
jammer dat je niet naar almelo gaat, ik heb wel interesse maar heb geen zin om het over de post te regelen met zulke grote dingen.....

als je wel op almelo komt (of ervoor zorgt dat die dingen er komen) dan wil ik ze wel kopen....

Ha,ik heb het er met speedfightfreak over gehad en er is een kans dat we wel gaan :D
Dat word dan wel met de trein maarja je moet toch iets he ;)
Morgen (woensdag dus) weet ik of ik vrij kan krijgen en of speedfightfreak kan,zoja dan komen we wel,en dan is het dus geregeld
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top