Aangeboden Ex Stage 6 Cup materiaal

Status
Not open for further replies.

haman

vallende hollander
Goedemiddag Heren!

Hieronder een kleine opsomming van mijn verzameling aan onderdelen vanuit mijn tijd in de Stage 6 Cup bij de SBO. De meeste zullen mij onderhand al niet meer kennen, aangezien ik in de eerste 2 seizoenen van de SBO heb deelgenomen .. wat nu dus al weer wat jaartjes terug is.

Onderstaande onderdelen zijn allemaal in goede staat, en waar vermeld zelfs nieuw in verpakking. Foto's kunnen gemaild worden aangezien ik geen ster ben in het uploaden/hosten van foto's online. Het zijn allemaal onderdelen die eigenlijk specifiek voor de race gebruikt worden.

- 2x SP'98 voorwielnaaf
- afgedraaide SP'98 mono arm voorvork
- standaard SP'98 mono arm voorvork
- balhoofdlagerset origineel Piaggio (nieuw in verpakking)
- Malossi radiateur, schade vrij met sp2000 ophanging. incl leidingen tot aan cil
- Galfer wave remschijf 1 seizoen oud
- zip sp voorremblokken Malossi (nieuw in verpakking)
- SP'98 subframe met teflon bussen
- RS24-10 veringset compleet onaangepast (in absolute nieuwstaat)
- SP'98 velgenset zwart met Dunlop TT91 banden (1 seizoen oud)
- SP'98 velgenset zwart met Sava supersoft regenbanden (2 wedstrijden oud)
- Stage 6 Cup blok
Stage 6 Racing aangepast door Thomas Blok / Fred Motoren
Stage 6 HPC Team 85mm krukas
Stage 6 R1200 uitlaat
19mm Dellorto Black Edition Carb (omgebusd voor een groot spruitstuk) mengbuis/gasnaald/vlotter uit MHR 19mm dellorto
Malossi Membraam & Spruitstuk
Malossi 16/13 vertanding met nieuw type
Malossi Selletra binnenrotor

Blok gaf tijdens een geblokkeerde meting rond de 19.5pk, deze cilinder rijd momenteel op een B zuiger.

Zoals je ziet heb ik nergens prijzen bij staan ... doe een bod maar wees redelijk. Ik ben wel redelijk klaar met het racen en wil van mijn spullen af zodat er weer wat ruimte is in de schuur.

Bieden kan per PM of per mail naar: hdvdmeerendonk@ de extensie van gmail (zo even om spam te voorkomen)

Met vriendelijke groet,
Herman van den Meerendonk
ex Stage 6 Cup nr 47
 
Advertisement - register to remove this

Status
Not open for further replies.
Back
Top