Evo-tuned sprintrox in onderdelen/Deel2!!

Status
Not open for further replies.

aC'88

push it to the limit
Hallo, ik close andere topic en ga hier verder zodat het duidelijker is wat ik nog in handen heb.

Graag alleen te reageren als je geld hebt enz..


-LC DD blok, geparelstraalt + max. tuned door XSH. Het blokje bevat: Carterdeksel (gefreest + gepolijst), c4 lagers, MHR Rhq p.12 krukas, TP Nardo vertandingsdeksel + Malossi 13/44 primaire vertanding. Niks dol, gewoon netjes, heeft heel weinig gelopen!!! Nieuwprijs: 505€, mijn prijs: 385€ incl.

-Cilinder Polini evo 70 LC p. 12, XSH max tuned, is in zeeeer goede staat. Met deze cilinder is 21.6pk neergezet!!! En kan zeker nog hoger mee gescoord worden. Gewoon compleet! Nieuwprijs: 375€ , mijn prijs: 275€ incl.

-XSH 2.0 wig XSH Tuned, nieuwprijs: 60€, mijn prijs: 40incl.

-MHR VL14 membraan XSH Tuned, nieuwprijs: 65€, mijn prijs: 45€ incl.

-Overrange (vario+koelvin afgedraait+poulies+ v-snaar): 155€ incl.

-Koppeling: Malossi MHR Delta clutch (+ rode drukveer en zwarte trekveertjes erin!!) nieuwprijs: 90€, mijn prijs 65€ incl

-Aerox 2004 frame+voorvork, is in Belgie aangekocht, maar kan in Nederland geschouwd worden denk ik (moet je navragen), achterlicht ophanging is eraf, maar is zeer makkelijk om te maken. Frame is in ZEER goede staat, Vork eveneens, zeer netjes!!! Contacslot zit er nog op + 2 sleutels, ook heb ik de papieren enz...!!
Prijs: 200€

-Aerox velgen, zwart metallic, ZEER netjes. Voor zit er een Pirelli EVO 21 band op, in redelijke staat. Achter een BFGoodrich band in NIEUWSTAAT!!
prijs: 100€ excl. verzenden

-Aerox remleiding voor + achter, in goede staat! Remmen zeer goed (heb op meerdere aeroxen gereden, geeneen deed het beter)

prijs: 100€. incl.

-Aerox Radiateur + slangen, in zeer nette staat.

prijs: 45€ incl.

-Speedfight 2 radiateur, in goede staat.

prijs: 30€ incl.

Dat was het...


MVG...FOTO'S OP AANVRAAG!!!
 
Advertisement - register to remove this

Status
Not open for further replies.
Back
Top