Dag mensen,Ik ben Emanuel-Bijnaam Manu, ik dacht laat ik maar eens iets schrijven over mijn scoot,Het begon allemaal toen ik hem kocht,Hij was ramgaar ik dacht laat ik hem opknappen , maar het werd al gauw een ander verhaaltje,Het eerste wat ik deed Waren de koppelingen,toen de uitlaat,Cabrateur,powerbox,Daar begon het allemaal meej, Maar ik wou meer En nog meer. Er Kwam dus als eerst een ahtena racing onder,Met een gianelli shot,17,5dell,Mhr vario en achterkoppeling , Dus dat ging al best hard. Maar ja het was nog niet alles voor me 'Tot dat de ophanging van de Vario het begaf Krukas dus, Dus dat werd een Nieuw Race Asje , eerst was het een rito as,En Later een Evolution as, Er kwam een nieuwe cylinder op EVo5 70cc , Athena heb ik verder verkocht,Het werd dus tijd voor---Zie setup Onder -
(Oude setup)
-Cylinder Athena racing
-Cabrateur 17.5 dell
-Koppeling Malossi multivar
-Achterkoppeling verstelbare Rms/fly clutch
-Uitlaat Gianelli shot
-V snaar Athana
-Krukass Rito pen12
-Membraam origineel/met carbonne kleppen
-spruitstuk 21 mm
-ontsteking orgineel
(Zo dit was de oude setup)
met de oude Setup, reed ik meestal alleen in het donker , Nam Nooit het risico om gepakt te worden, En dat de Politie een oogje had op mijn scooter
hoe hij nu is gebruik ik hem alleen voor (Legale meetings en Circuit)
Dit is puur een hobby van mij. Ja het testen en afstellen moet af en toe wel buiten de poort gebeuren Thuis.
Klaar Ben je nooit met je scooter -----Je wilt sneller en sneller en je blijft Proberen!!
(Nieuwe Setup)
-Cylinder evo70 tuned
-Cabrateur 21mm polini
-Variateur mhr 2000
-Achterkoppeling Delta clutch
-V snaar Kevlar belt
-Krukas evolution pen12
-Uitlaat yasuni c16/Hrr2
-Torque driver malossi
-Ontsteking Gecontroleerde HPI
-Koppelings huis malossi
-Membraam malossi Vl11
-Spruitstuk malossi voor rechte inlaat
-Radiateur Malossi
-Toerenteller Rpt system
-Snelgas Renthal
-Schokbreker Betor competitie
-gehele olie pomp vewijderd
Uiterlijk info/Tuning info
-Velgen worden wit , Kappen worden Kawasaki groen.
-2e Hulp radiateur malossi
-Voor koplamp word ook wit meegespoten met knipperlicht glazen
(Zo kijk ik er nu nog tegen aan)
----------------------------------------------------------------------------
Foto's onder
Hier zo zag ie op het begin eruit , redelijk snel toen was ie al helemaal opgeknapt....Ik heb geen foto hoe ie op het begin was want toen had ik mijn digi camara nog niet
Hier is ie weer
Staat er redelijk mooi bij hier
Hier de oude gare Nardo uitlaat (neej is geen nrx) voor de mensen die het denken
Het oude carbrateurtje 17,5
Hier de ei vormige athena
Hier Staat ie in opbouw , Met het gevaarlijk spul al
Hier weer
Hier dit was in het gezellige zonnige Lelytown Ze stonden er nog extra mooi bij in hun nachtrust hehe
Hier in de middag
Hier waren we lekker bezig in het zonnetje beetje sleutele
Deze is gemaakt Na het Testen op het industrie
Foto van het blokkie
Uiterlijk foto
Hier nog 1
Pics Evo
Nog maals
Hier deze pic, Een goede vriend op mijn scoot , op het circuit in Lelystad
Hier weer in lely
Uiterlijk pic
uiterlijk pic
uiterlijk pic
Nog even terug over het gebeure, Met de orginele krukas Hier zie je als je goed kijkt Dat ie is afgebroken (Ophanging Vario...
weer een pic in Lely
En foto's van Lelystad overig
(Oude setup)
-Cylinder Athena racing
-Cabrateur 17.5 dell
-Koppeling Malossi multivar
-Achterkoppeling verstelbare Rms/fly clutch
-Uitlaat Gianelli shot
-V snaar Athana
-Krukass Rito pen12
-Membraam origineel/met carbonne kleppen
-spruitstuk 21 mm
-ontsteking orgineel
(Zo dit was de oude setup)
met de oude Setup, reed ik meestal alleen in het donker , Nam Nooit het risico om gepakt te worden, En dat de Politie een oogje had op mijn scooter
hoe hij nu is gebruik ik hem alleen voor (Legale meetings en Circuit)
Dit is puur een hobby van mij. Ja het testen en afstellen moet af en toe wel buiten de poort gebeuren Thuis.
Klaar Ben je nooit met je scooter -----Je wilt sneller en sneller en je blijft Proberen!!
(Nieuwe Setup)
-Cylinder evo70 tuned
-Cabrateur 21mm polini
-Variateur mhr 2000
-Achterkoppeling Delta clutch
-V snaar Kevlar belt
-Krukas evolution pen12
-Uitlaat yasuni c16/Hrr2
-Torque driver malossi
-Ontsteking Gecontroleerde HPI
-Koppelings huis malossi
-Membraam malossi Vl11
-Spruitstuk malossi voor rechte inlaat
-Radiateur Malossi
-Toerenteller Rpt system
-Snelgas Renthal
-Schokbreker Betor competitie
-gehele olie pomp vewijderd
Uiterlijk info/Tuning info
-Velgen worden wit , Kappen worden Kawasaki groen.
-2e Hulp radiateur malossi
-Voor koplamp word ook wit meegespoten met knipperlicht glazen
(Zo kijk ik er nu nog tegen aan)
----------------------------------------------------------------------------
Foto's onder
Hier zo zag ie op het begin eruit , redelijk snel toen was ie al helemaal opgeknapt....Ik heb geen foto hoe ie op het begin was want toen had ik mijn digi camara nog niet
Hier is ie weer
Staat er redelijk mooi bij hier
Hier de oude gare Nardo uitlaat (neej is geen nrx) voor de mensen die het denken
Het oude carbrateurtje 17,5
Hier de ei vormige athena
Hier Staat ie in opbouw , Met het gevaarlijk spul al
Hier weer
Hier dit was in het gezellige zonnige Lelytown Ze stonden er nog extra mooi bij in hun nachtrust hehe
Hier in de middag
Hier waren we lekker bezig in het zonnetje beetje sleutele
Deze is gemaakt Na het Testen op het industrie
Foto van het blokkie
Uiterlijk foto
Hier nog 1
Pics Evo
Nog maals
Hier deze pic, Een goede vriend op mijn scoot , op het circuit in Lelystad
Hier weer in lely
Uiterlijk pic
uiterlijk pic
uiterlijk pic
Nog even terug over het gebeure, Met de orginele krukas Hier zie je als je goed kijkt Dat ie is afgebroken (Ophanging Vario...
weer een pic in Lely
En foto's van Lelystad overig
Last edited: