Evo Overrange + welke snaar?

Rolf

Well-Known Member
Even een vraagje.

Ik heb dus een evo overrange set, en moet hier nog een snaartje bij. Iets staat me bij dat een dayco snaar bij Joel heel constant werkte met evo poulies, maar ik weet dat niet zeker meer. Ik kan een nieuwe MHR overranged snaar erbij krijgen, dat leek me ook prima, maar als iemand een betere suggestie heeft, ik hoor het graag.

mvg
Rolf

Advertisement - register to remove this

Dat van Joël was 99% zeker: std Piaggio vario / Polini Speeddrive / Dayco snaar.

Is dus wel iets anders dan complete EVO overrange :)

Ik zou gewoon bijbehorende Evo overrange snaar halen .. dingen zijn wel los te krijgen toch ?

Weet niet of die Malossi snaar ook anders is (grootte, dikte).

Ja je hebt gelijk wat betreft die setup van Joel idd. Tuurlijk kan ik een evo snaar halen, maar dat hoeft niet altijd het beste te zijn, en even vragen kan geen kwaad:)

Ik zou in iedergeval geen malossi snaar halen met evo poelies een vriend van mij had dat ook gedaan. Trok een heel stuk minder en zijn topsnelheid was ook beduidend lager. Want die snaar is gemaakt voor de malossi poelies die zijn in een bepaalde hoek gemaakt en die hoek is anders bij de evo poulies dan bij de malossi poelies.

die vriend ben ik dus :D

maar ff ter duidelijkheid, ik weet niet of er veel verschil zit tussen de poelies van mina en piaggo (behalve de diameter)
maar toen mijn polini snaar was gesprongen haalde ik me een nieuwe, maar ze hadden alleen nog maar malossi snaren, en toen had ik ook al problemen dat ie een slecht toerenverloop had en dat ik em niet goed kreeg afgesteld, tijdje later weer een polini snaar gehaald en reed idd een heel stuk beter, zowel met optrekken en op top

maar dit was dus op mina met evo poelies en evo vario...

Heb je daar dan ook een type nummer van Remi? Aangezien de locale scooterboer hier een mongool is:) Bedoel, je zal dan ook wel een overranged versie hebben en een normale toch?

Back