ik heb een vraag
een vriend van me die heeft gehoord bij Dila (te purmerend) dat het rijden met een 70evo met 5mm ophoogplaat en een mhr team as (85mm) sneller is dan met een speed cilinder
Kan iemand mij vertellen wat het voor nut heeft om dan een team as te nemen en dan je cilinder ophogen dan kan je toch net zo goed gewoon een 80mm as nemen???
Volgens mij maakt het echt niet zoveel uit of je een evo nou op een 80mm of op een 85mm zet. Ik vindt het stom dat Dila zoiets durft te zeggen, tenzij ze het natuurlijk kunnen onderbouwen dmv testbankresultaten en alles, maar zelfs dan weet je het nog niet zeker.
P.S : Sneller dan speed zal het niet zijn, want Speed is the limit
ik denk (ik zeg ik denk) dat het niet veel uitmaakt aangezien hij 5 mm omhoog is gemaakt. Wat je wel krijgt is een groter cartervolume. ik denk eerder dat het zin heb al je die ophoog plaat bijv 4mm maakt en lekker is je cil gaat beunen.
Wat schiet je daar dan mee op? Als je een plaat van 4mm maakt, heb je gewoon meer pakkingen nodig om de squish goed te krijgen (anders zuiger tegen kop, niet echt fijn). Schiet je niks mee op.
Originally posted by N.AREA ik denk (ik zeg ik denk) dat het niet veel uitmaakt aangezien hij 5 mm omhoog is gemaakt. Wat je wel krijgt is een groter cartervolume. ik denk eerder dat het zin heb al je die ophoog plaat bijv 4mm maakt en lekker is je cil gaat beunen.