EVO Jaguar Aerox

De 'tuner' die zorgt voor dit resultaat, dus waarom zelf aan de slag gaan?
Jeffrey, ik zou dit even gaan overleggen met Rolf als ik jou was..

Verder is het discussieren over het carter niet echt zinvol in dit projectendeel.. dus ik stel voor om hiermee te stoppen.
Laten we wachten op nieuwe updates :)
 
Originally posted by David
Idd, me kleine zusje doet het nog beter....

Beter kom je niej met zulke onzinnige opmerkingen aanzetten, als je zelf ook weet dat je zusje nog niets eens weet wat een zuiger is owfzo...

(Wat veel "weet" in de zin, mah je snapt mijn point hoop ik:rolleyes:.)

Maar goed, de foto vertekend nogal de boel maar het is wel recht gedaan.. denk dat Jeffrey (jagaur) eens een redelijk foto moet neerzetten van de carter...

Antw. kwam van Ian(Freestyler) de broer van Rolf, zodoende dat ik had reageerd. En hoef hier ook geen opmerking over owfzo gewoon nu verder ontopic :)

Verder hoop ik snel op update`s van dit project:p
 
Last edited:
is het niet mooier om ook dat "driehoek" van je grill ook rood te maken¿ want dat zwart steekt vet af

maar voor de rest mooie rox shaguar
 
Originally posted by Yadajo
Maar goed, de foto vertekend nogal de boel maar het is wel recht gedaan..
Vergelijk de linkerkant eens met de rechterkant, totaal verschillend.. er kan geen eens een pakking op gelegd worden wat Xander al noemde..
Verder als je de rest van het carter bekijkt.. vind ik dit behoorlijk hakwerk.

Mja genoeg over dat carter... nog plannen Jeffrey?
 
Op het feit na ,dat je carters totaal verkloot zijn , en je minimaal met defcon aan de haal moet , wil je er nog een vermogenswinst mee behalen , vind ik het een leuk project
 
IK ben bij Jeffrey geweest en de pakking past er wel op. En ik denk wel dat hij even naar Rolf moet gaan,want zoals Mike ook al zei de ene kant is niet hetzelfde als de andere kant
 
Originally posted by Ruben_09
IK ben bij Jeffrey geweest en de pakking past er wel op. En ik denk wel dat hij even naar Rolf moet gaan,want zoals Mike ook al zei de ene kant is niet hetzelfde als de andere kant

De rechterkant hoeft helemaal niet hetzelfde te zijn als de linkerkant. Maar dat terzijde. :)

Zie ik btw nou gruis links onder naast je krukas zitten?
 
Ok ik moet je gelijk geven........maar het is minder erg dat het eruit ziet.....maar ik denk dat Jeffrey maar ff moet reageren en zijn mening moet geven want anders zitten we een beetje zijn topic te @%^@$%@%!!%@%&@&(*^%
 
ik wacht nog steeds op me evo zuiger hoop dat die morgen binnenkomt.
dan ga ik eerst cil monteren en kijken hoe het loopt!! dan zie ik wel of ik terug ga naar rolf..en die zwarte driehoek en gril heb ik verwijderd voor betere cooling..
 
heb me zuiger vanmorgen binnengekregen alleen had polini evo bestelt en het was een malossi!!!! ik heb gemonteerd alleen niet aan de praat gekregen. weet iemand of het uitmaakt dat er een malossi zuiger in zit ????? want heb alles gecheckt en liep nog niet..
 
Ten eerste erg stom dat je hem dan monteerd en niet terugstuurd. En ja, een malossi zuiger past in een evo, alleen is de bollingsradius volgens mij wel anders, maar dat is qua vermogen imo te verwaarlozen. Maar ik had hem zeker weten teruggestuurd, en nu kan je dat niet meer doen, beetje stom.
 
Persoonlijk had ik hem ook terug gestuurd , je besteld een evo zuiger voor een evo cilinder , geen team zuiger voor een evo cilinder.

Verder ziet het er wel leuk uit :W
 
Originally posted by monstaboy
Lezen is vast niet jouw sterkste kant.
Ik ken Jeffrey persoonlijk dus ik kan wel lezen maar anyway.

Jeff ik denk niet dat het slim was om hem te monteren,want je garantie is weg....... k hoop dat het morgen wel lukt door Fabian
 
Back
Top