EVO Jaguar Aerox

jaguar

Well-Known Member
ik ben begonnen met scooters toen ik vijftien was toen was ik helemaal gek van scooters, ik wou eerst graag een gilera dna maar dat werd hem niet en toen heb ik bij JH motoren een aerox jaguar gekocht.

Na dat de Aerox ingereden was heb ik hem onbegrenst en een leovinci S met polini vario erin gezet toen heb ik er een yamaha buddy hoes op laten zetten.

Aangezien mijn broer spuiter is heb ik mijn velgen laten spuiten en nog wat kapjes, zie hier het resultaat:

jaguar1.jpg


jaguar2.jpg


jaguar3.jpg


jaguar4.jpg


ik was nog steeds geen zestien alleen ik moest gewoon rijden dus ben altijd stiekem gaan rijden
toen ben ik gepakt door motorjute.dus kon niet meer rijden tot ik me certificaat had.
ik had dus alle tijd om hem dik op te voeren.
ik heb later een yasuni c16 gekocht:

jaguar5.jpg


heb alle schroefjes en kickstarter en koplamp allemaal rood gemaakt omdat ik het zo saai vond met al die wit en goude jaguars

jaguar6.jpg


Vervolgens heeft Rolf Muileman mijn Krukas/lagers gemonteerd en mijn Carters getuned:

jaguar8.jpg


En tot slot een foto hoe de Aerox er nu bij staat :

jaguar7.jpg


de 19 mm cab en evo powerfilter had ik al gemonteerd (geen foto's van
olietank en oliepomp zijn ook verwijderd
Volledige setup:

- Polini evo 70
- tuned carters
- Yasuni c16
- Polini evo pen 12
- skf c4 lagers
- 19 mm dellorto
- Polini Luchtfilter
- polini evo vario
- Malossi delta clutch
- polini evo kevlar belt

Binnenkort meer Update`s en info.. !!
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Heej jeffrey goed bezig hoor koowl dat je het op scooterforum zet. Alleen je zou tog nog een Malossi binnenrotor erbij doen??
Iig ik wil natuurlijk wel ff zien wanneer je zuiger binnen is ;)

en je hebt het blok er tog al onder :P
 
Netjes :W alleen wie dat carter aangepast heeft mag wel eens wat minder drinken :rolleyes:

Btw , als je broer toch spuiter is zou ik eens gaan kijken naar een BCD underseat en die groen laten spuiten :)
 
Last edited:
tof , alweer scoot power uit assen . we moeten echt eens meeten met zn allen ,ik ken bijna niemand persoonlijk hierzo.maar ik vind die rox van jou echt om te kwijlen , nice!!
 
Originally posted by InsaneMalebrain

Die setup van je, heb je die al? Of moet je die nog kopen?
Alleen de zuiger moet nog komen van de EVO + Delta Clutch en Jeffrey kan volgens mij rijden. Tenminste het blok heeft hij er alweer onder dus.......
 
UPDATE!!!!!!!

nog wat foto's van evo 70 en me gespoten velgen en me 19 mm cab met evo filter:
jaguar11.jpg

evo cil is er al onder geweeest dus is beetje vies!!!

jaguar10.jpg

olie tank verwijderd ( 19 mm cab met evo filter)

jaguar9.jpg

velg lijkt dof door foto)
 
Last edited:
Jongens voordat jullie de hele tijd ga doorzeiken over die carter......hij maakt em wel schoon (en anders doe ik het wel Jeff :P)....en als ie mooi schoon komt er wel een picture tog JeffreY??
 
Euhm...die rechter spoeler in je carter? Is die niet een beetje TE groot? Er kan namelijk niet eens meer een reguliere pakking tussen. :X

Verder ziet het er leuk uit. :)
 
Originally posted by Ruben_09
Jongens voordat jullie de hele tijd ga doorzeiken over die carter......hij maakt em wel schoon (en anders doe ik het wel Jeff :P)....en als ie mooi schoon komt er wel een picture tog JeffreY??
Ruben, we hebben het over de binnenkant van de carters..
 
Back
Top