This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

EVO cilinders niet meer gemaakt?

zo dat valt ni mee xander ff cilindertje regelen.... ik heb er 4gebeld hier in de buurt maar g1 1 heeft een 70evo voor mina. wel gilardoni en doppler dat soort troep.
 
tja ik d8 beter probeer ik het ff, misschien dat er een verdwaalde evo in het magazijn lag ergens bij iemand hier. maar waarom neem je dan geen hebo? die ga ik ook halen over een paar weken manston2 of fabrizi tropheo
 
Originally posted by armani
tja ik d8 beter probeer ik het ff, misschien dat er een verdwaalde evo in het magazijn lag ergens bij iemand hier. maar waarom neem je dan geen hebo? die ga ik ook halen over een paar weken manston2 of fabrizi tropheo

Thanx anyways

Waarom geen Hebo? ik heb liever zekerheid. Het schijnt dat de manston2 van betere kwaliteit is, maar dat blijft nog altijd onzeker.
 
Originally posted by malle neo's
Over ongeveer 6 weken begint de productie van evo's weer :!

:'(

Betrouwbare bron? Ik sta op het punt op namelijk een manston 2 of speed te kopen.
 
dat verhaal van Polini heb ik al eens meer meegemaakt was vorig jaar ook al een x toen konden wij ze ook niet krijgen en nu weer niet bij creco
 
Originally posted by Xander
:'(

Betrouwbare bron? Ik sta op het punt op namelijk een manston 2 of speed te kopen.

Mja, die gast die het vertelde is zelf naar de fabriek geweest.
 
Mhmz productie begint over 6 weken..

Dat gaat dus minimaal 3/4 maanden duren voordat ze weer hier in de schappen liggen