EVO cilinders niet meer gemaakt?

Originally posted by Xander
Een Speed klinkt natuurlijk ook interessant. Maar aangezien ik een nieuwe RHQ Pen 10 as in mn blok heb zitten en de Speed nog enkele tientallen euro's duurder is lijkt me een EVO een betere optie. :)

:rolleyes:
 
Originally posted by Bart Nrg Mc2
Waarom koop je geen Speed, Xander?

:'( Ik heb net Anthony gebeld en hij vertelde mij dat een Speed 390 Euro bij hem kost. Dan moet nog het carter aangepast worden (Hemd doet hij niet) etc etc. Ook moet ik aan een EVO P10 zuiger (ivm RHQ P10 as), wat betekend dat de kop van de speed aangepast moet worden. Vind ik toch echt teveel van het goede. :'(

En afgelopen week is het bedrijf waar ik het frame van mn SR zou laten coaten ook nog eens afgefikt. Het gaat lekker :( (Was op het SBS6 nieuws btw :) )

En een andere coater genaamd KALFSVEL METAAL COATING te Zaandam heeft de velgen van mn Aerox om zeep geholpen. :'(
 
Ik denk niet dat de Evo weg zal vallen, dit is een te groot verlies voor Polini ze vinden wel iets anders.
 
Kees van Dijk in spijkenisse heeft nog een Evo liggen...misschien wel meerdere.. ik weet wel dat ie er 1 te koop heeft :)
 
Mocht het te lang duren dan kunnen ze bij Polini zo overstappen naar een andere gieter, gietmallen hebben ze wel. Gebeurt overal, in elke branche....
 
Originally posted by gloomyglow
kan ze nog gewoon op het werk bestellen bij Creco, ben er afgelope zondag nog geweest bij ze

Heb gisteren met Creco gesproken, geen EVO's meer. Exact hetzelfde verhaal als wat al eerder is verteld. EVG is bezig met Fiat koppen

gjb heeft ook nog evo's denk

GJB heeft al een half jaar geen EVO's meer.
 
Egv.......de fabriek waar de cilinders gegoten worden heeft een grote order gekregen van ik geloof fiat......is al een tijd geleden......daarom zijn de cilinders nu niet meer te krijgen omdat de winst die op die autocilinders/blokken of wat dan ook hebben veel hoger ligt dan scoot cilinders hebben ze besloten om dat te maken.


Op veel inetsites worden evo cilinders aangeboden, maar wanneer je naar die bedrijven belt blijkt dat ze of een oud model hebben liggen of dat ze gewoonweg nix meer hebben.


Een maat van me heeft een paar weken geleden bij vd koog in numansdorp gekocht, misschien dat ze daar nog wat hebben liggen
 
Originally posted by Xander
Heb gisteren met Creco gesproken, geen EVO's meer. Exact hetzelfde verhaal als wat al eerder is verteld. EVG is bezig met Fiat koppen



GJB heeft al een half jaar geen EVO's meer.

bull shit

waar heb ik me evo 2 weken geleden vandaan gehaald dan?
 
Back
Top