evo 70cc en Technigas Next?

dfwardf

Well-Known Member
Hoe loopt een Tecnigas Next op een evo 70cc.
In scootin zeggen ze dat die erg goed loopt. Maar wat is goed?
Het optrekken, topsnelheid?
Bij hoeveel toeren geeft die uitlaat z'n topvermogen af?
Weet iemand hoeveel vermogen die Tecnigas Next uit een evo 70cc haalt?
Het is dan wel niet de beste uitlaat maar ik heb een PGO T-Rex en daar passen niet alle uitlaten onder. Is een Hebo uitlaat een betere oplossing of meteen maar een Hebo 70cc alu erbij nemen? Waar kan je dan de prestaties mee vergelijken?
En hoe is het inrijden van alu cilinders is dat anders dan bij gietijzer en met een gesmeden zuiger?

Bedankt voor reacties!

[This message has been edited by dfwardf (edited 23 April 2001).]
 
Advertisement - register to remove this

dewd, ik denk dat een Technigas het o zo brute geweld van een Evo
rolleyes.gif
niet aankan.
Tip: geloof niet alles wat in de scootin staat
wink.gif


[This message has been edited by Daanje_70MHR (edited 23 April 2001).]
 
en dan nog, het is voor mina, voor jouw scooter zijn andere uitlaten beter, vraag me alleen niet welke
smile.gif
 
Hhehee

Wat voor blok zit er eignelijk onder een PGO T-rex...?

Ennuh, tsja een Next op Evo70. Die knalt EN uit elkaar, en het is zonde van de capaciteit van je cilinder. Als jke de scootin toch zo gelooft: er staat daar ook een test in van de Next op Evo70.
Verder is natuurlijk ook de Evo70 pijp goed.

SvR
 
Originally posted by Sjoerdyo:
Hhehee

Wat voor blok zit er eignelijk onder een PGO T-rex...?

SvR

Raar maar waar; er zit een kopie-Minarelli onder, waardoor Minarelli-onderdelen gewoon passen, heb ik eens opgezocht...

Technigas valt uit elkaar en ziet er niet uit...

Greetz.
 
Originally posted by Bart Nrg Mc2:
Raar maar waar; er zit een kopie-Minarelli onder, waardoor Minarelli-onderdelen gewoon passen, heb ik eens opgezocht...

Greetz.

Volgens mij passen op een PGO T-REX alleen cilinders van een Minarelli horizontaal AC maar geen uitlaten. De giannelli metal is bijvoorbeeld speciaal voor PGO gemaakt want aansluiting op cilinder is anders! Kijk maar eens op scootparts!
 
Tecnigas onder evo?! :PP
dag dag tecnigay demper..
wink.gif


------------------
Aprilia SR50 LC.. "DR 70cc Cilinder, Polini 25mm Spruitstuk, Dell'Orto 21mm Carburateur, Malossi Filteremelentje, Malossi Fly Clutch, Malossi Ventilvar & Tecnigas Next" == 94 digi
 
HEheHE hij suxxx ook! khep da ding ook nie nieuw gekocht enzo.. LMD :P

maar ik ben ook al 2x demper verloren.. vandaar :P
hij kon me dr'etje nie eenz aan

------------------
Aprilia SR50 LC.. "DR 70cc Cilinder, Polini 25mm Spruitstuk, Dell'Orto 21mm Carburateur, Malossi Filteremelentje, Malossi Fly Clutch, Malossi Ventilvar & Tecnigas Next" == 94 digi
 
Back
Top