evo 7 pijp

firefoxproject

Well-Known Member
hallo,

ik vroeg me af of er al iets bekend is kwa prestaties van deze pijp voor piaggio, heb al een beetje gezocht maar kan er nog niet veel over vinden.

weet iemand misschien iets van de pijp??

bedankt
 
Advertisement - register to remove this

ik zou hier ook graag meer informatie over hebbe, want ben ook van plan een evo 7 te haklen of een team 2003 dus ik hoop ook graag op informatie
 
ik heb hem bij TWINS gekocht , anthony zei dat deze pijp het goed ging dan op een untuned manston , dus heb de manston er ook maar bij gekocht , maar dat ter zake.
als ik hem liet tunen kon ik beter de team 2003 kopen , ik zat namelijk te twijfelen tussen de 2 uitlaten.


als ik hem laat tunen , kom er 100% cker een team2003 , omdat ik deze ook nog eens opperbruut vindt.
 
Wel eens van verkoop praatjes gehoord?
Wel eens verder gedacht over het "tunen" van een manston?
Heb jij al echte resultaten gezien met de Nwe evo pijp?
Heb je al resultaten gezien met de nwe MHR pijp?
Wist je dat elke setup anders reageert?

Nee?
Doe je huiswerk dan wat beter
 
Originally posted by firefoxproject
ik heb hem bij TWINS gekocht , anthony zei dat deze pijp het goed ging dan op een untuned manston , dus heb de manston er ook maar bij gekocht , maar dat ter zake.
als ik hem liet tunen kon ik beter de team 2003 kopen , ik zat namelijk te twijfelen tussen de 2 uitlaten.


als ik hem laat tunen , kom er 100% cker een team2003 , omdat ik deze ook nog eens opperbruut vindt.

Hahaha, als Anthony alleen maar klanten heeft zoals jij dan zwemt hij tegen deze tijd toch wel in het geld en komt niet meer bij van het lachen :D:D:D
 
Hij draait iets meer dan de vorige evo racepijp (die ook al enorm goed was) met hetzelfde koppel en heeft dus meer vermogen.

Mits je spul er op aansluit natuurlijk.
 
heb hem nou op me manston (zit ook net erop) getest eerste testrit met de afstelling van de mk pro race2 , ben er tot nu toe nog niet tevreden over , maja daar zal wel verandering in , komen als ik hem helemaal af ga stellen
 
Originally posted by firefoxproject
ik heb hem bij TWINS gekocht , anthony zei dat deze pijp het goed ging dan op een untuned manston , dus heb de manston er ook maar bij gekocht , maar dat ter zake.
als ik hem liet tunen kon ik beter de team 2003 kopen , ik zat namelijk te twijfelen tussen de 2 uitlaten.

Ik stond achter in de werkplaats, toen jij die spullen kocht :)

Het is de oude pijp van Robbert, en ding liep wel goed... Misschien dat de nieuwste RII en Team 2003 nog wel iets beter lopen, maar daar zit best een prijsverschil in...

Enige tip die ik je kan geven; neem een andere demper, het geluid gaat werkelijk door merg en been...
 
Originally posted by JohnB
Wel eens van verkoop praatjes gehoord?
Wel eens verder gedacht over het "tunen" van een manston?
Heb jij al echte resultaten gezien met de Nwe evo pijp?
Heb je al resultaten gezien met de nwe MHR pijp?
Wist je dat elke setup anders reageert?

Nee?
Doe je huiswerk dan wat beter

Met dit soort opmerkingen verwacht iedereen hier natuurlijk wel van je dat jij het e.e.a. even toelicht, over het huiswerk dan.
Verder is helaas niet WATERDICHT te voorspellen wat er gaat gebeuren op " jouw" scooter.

Beter eerst nadenken dan praten.
 
Originally posted by Big B NRG
Hahaha, als Anthony alleen maar klanten heeft zoals jij dan zwemt hij tegen deze tijd toch wel in het geld en komt niet meer bij van het lachen :D:D:D

De uitlaat waar het over gaat was nauwelijks gebruikt, maar voor zeer weinig geld. In het belang van de klant zal ik geen prijs noemen, hij weet zelf waarom.

Zwemmen in het geld doen de mensen die ( ook via internet ) hun afgedankte onderdelen ( lees rotzooi ) aan de man brengen, en vervolgens verstoppertje gaan spelen.

De laatste opmerking is niet persoonlijk bedoeld, maar meer als opmerking terzijde.
 
Last edited:
Het was meer op de manier waarop hij het poste:

"dus heb de manston er ook maar bij gekocht"

Was verder niet bedoeld als kritiek op jou :)

Maar verder ontopic!
 
ik wilde eerst eens speed -r kopen , maar deze vond ik wat aan de hoge kant (prijs).
toen zag ik de manston liggen , en had gelezen dat de poorttiming , vrijwel indentiek was aan de speed-r , dus heb ik maar de manston gekocht , verder zat ik dus te twijfelen tussen de evo7 uitlaat en de mhr team 2003 , aangezien dat anthony zei dat de evo7 pijp het ook goed zou gaan doen op de manston en deze uitlaat gekoper was dan de mhr team , heb ik de evo7 uitlaat erbij gekocht , omdat ik toch al op zoek was naar een nieuwe cilinder en uitlaat , maja heb het zaakje verder nog niet afgesteld dus vandaar dat ik er ook nog niet tevreden over ben ,ik heb nu dus een 28mm vlak schuif erop van DO met een italkit bi- rotor en de manston met de evo7 pijp , de afstellen is malossi gele trekveren en malossi blauwe drukveer met 3x4.3 gram rollen .
verder heeft hij wel een super mooi geluid vind ik zelf en is lang niet hard als een hr2, de trekpower heeft die wel redelijk maar als ik eenmaal 20/30 km/h rijd dan lijkt het net alsof de uitlaat het niet aan kan , (lijkt net alsof er een 50ccpijp onder hangt )
maja , ik zal eerst wel goed gaan afstellen en dan zal ik het wel laten horen , als ik niet tevreden ben , gaat de uitlaat in de verkoop en zal ik weer eens lang twins gaan en de mhr team 2003 gaan halen
 
ja , beter ga je ff afstellen . trekveren lijken me wel beetje slap.

de meeste mensen met zon set up rijden zwarte of blauwe trekveeren van malossi in een deltaclutch.
 
Back
Top