Even voorstellen!

stichtingsbo

Well-Known Member
Beste leden van de Stichting SBO,

Bij deze wil ik mijzelf even voorstellen. De meeste zullen mij waarschijnlijk wel kennen of eens gezien hebben.
Ik ben Redmer Rollema.

Ik draai nu al zo'n 3 jaar mee als Secretaris van de SBO. Dit doe ik met heel veel plezier! Ik weet dat wat de stichting in het verleden gedaan heeft voor velen heel veel plezier heeft opgeleverd.
En dat gaan we zo houden.
Want de SBO gaat door.....!!

Via dit account zullen data voor SBO sprints op het forum bekend worden gemaakt.
Ook zullen er nieuws items op het forum worden geplaatst. En dat allemaal via dit account. Een aanspreekpunt voor iedereen! Dat lijkt me wel zo makkelijk.

Ik hoop jullie voor dusver voldoende te hebben geïnformeerd.
Mocht dit nou niet het geval zijn mogen jullie mailen naar redmer at stichtingsbo.nl

Met vriendelijke groet,
Redmer Rollema namens de Stichting SBO
 
Advertisement - register to remove this

Ik zou de SBO site door linken naar de site die pepijn heeft gemaakt.
Ik zou een mail adres aanmaken zodat mensen kunnen mailen en daadwerkelijk antwoord krijgen.
Ik hoop dat jullie sneller reageren in vergelijking met dit forum aangezien er hier al weken geroepen word om info en er eigenlijk amper / niet gereageerd word.

Geef eens meer informatie over de rest van het seizoen, waar hangen die sprints onder voorbehoud van af? SBO gerelateerd of organisatie gerelateerd en dergelijke.
 
Heb dat ook doorgegeven aan tim inderdaad, had een mailtje gehad geloof ik van jou big-t?

Info die ik nu heb/kreeg: mail adres van tim werkt niet (tim@stichtingsbo.nl) ivm overzetten van iets ofzo (website denk ik). En volgens tim zou de nieuwe sbo website binnen een week online zijn dus zou doorlinken niet nodig zijn.

Nou ik kan niks anders dan benieuwd zijn :p
 
Alleen pepijn, ik zag in jou verhaal iets van de automaten klasse, misschien lees ik het verkeerd, maar wat bedoel je daar mee? :p

ik heb zelf iig ook een stukje bij elkaar verzonnen op scooterfreaks met wat info, misschien iets dat iemand/jullie dat ook even doorlezen voor enige op of aanmerkingen..
 
Ehm ja, stond in het regelement van 2013 :p

En opzich, zijn genoeg snelle automaten als ik op puchforum etc kijk die potentieel zijn om eens te komen rijden :)
 
Aanstaand weekend is de sprint.
Website is nog steeds niet omgezet.
En je bent niet meer online geweest sinds 23 maart :p

Ondanks al het gepush en dergelijke valt het kwartje niet
 
Back
Top