Even iets anders als scooters en races...

goeiemorgen,

Hij zal er ongeveer nog 2 weken liggen...vanmiddag krijgt hij zijn 1e bezoek van cuno en zijn ouders...morgen is hij jarig en hij heeft gevraagt of ik dat wil regelen met bezoek.
ik heb al een behoorlijk grote lijst...van ongeveer 15 man dus dat zal voor hem waarschijnlijk best veel zijn...maar aan de andere kant zal het hem ook goed doen als hij ziet dat zoveel mensen er voor hem zijn...we hebben met de verpleging overlegt en waarschijnlijk mag hij in een rolstoel in de hal zitten en daar zijn bezoek ontvangen...daar is ook een tv...want hij wil de moto gp niet missen!
Geef maar aan wanneer je wilt komen...het kan morgen maar wil je een andere dag dan kan je het even doorgeven dan zal ik kijken of het mogelijk is.

groetjes eline
 
Eeej David, ik ben blij om te horen dat de operatie goed gegaan is. Nu maar hopen dat je snel weer de oude bent en je je weer kan richten op het racen enz..
Ik spreek je snel weer groetjes Niels & Marjan
 
Eline belde net...

de selecte groep vrienden die morgen langs kunnen komen op zn verjaardag is verkleind naar 6 man, omdat daaf het anders niet trekt.

dus bij deze: liever niet komen, ze weten dat het goed bedoeld is, maar beter is het om een andere keer te komen. hij heeft nu nog teveel pijn om die drukte aan te kunnen.

dank u :)

mark..
 
Hey Daaf, was echt ff goed om langs te komen bij je :) Het voelde goed om je al zo snel al veel beter te zien en positief enzo :) Ik kom gauw nog een keer langs aankomende week dan maar, In ieder geval veel succes komende dagen!! En natuurlijk van harte gefeliciteerd met je 25e verjaardag!!
Ik hoop dat je de film leuk vond trouwens ;) Spreek je snel!!

Cuno :)
 
Gefeliciteerd lieve broer... op naar een gezond leven!!!!

Tuurlijk had ik je liever persoonlijk een dikke kus gegeven maar je herstel is het belangrijkste en gaat uiteraard voor!!! sterkte....

liefs je zusje X
 
Gefiliciteerd David,

Ik sprak je nog op A'dam heel snel ff tussen neus en lippen door voor het restaurant.
Toen vertelde je hoe je er tegen op keek e.d k hoop dat iig de meeste spanning weg is en je nu weer de oude word ;)

Gr Rene
 
david gefeliciteerd!

ik hoop dat je nog een beetje kan genieten van je verjaardag, en dat je er maar weer snel bovenop mag komen

greetz martijn
 
Back
Top