Even iets anders als scooters en races...

haha, dat ken ik.
ik moet ook soms naar het ziekenhuis,
en ik krijg echt de schijt van die vragenlijsten met echt de meest nutteloze zooi erop.

maar succes, ik weet wat je meemaakt ;)
 
ik ken je ook niet persoonlijk,maar ik wens je echt super veel beterschap.
hoop dat je er zonder complicaties uit komt zodat je volgend seizoen een goed en normaal race seizoen kan mee maken.
veel succes.
groetjes mitchell
 
David,

Mooi stuk man. Ik ken het be/verloop van de ziekte vanuit mijn opleiding maar je hebt het voor een "leek" echt heel duidelijk verwoord, petje af!

Zowiezo neem ik mijn petje voor je af hoor, want hoe moeizaam het ook gaat allemaal, jij staat toch altijd maar weer steevast aan de start bij de races!

Hebben ze je in het ziekenhuis trouwens ook verteld dat je na de 2e operatie last van "naadlekkage" kunt krijgen, want dat maakte ik uit je verhaal niet op namelijk. Het is ook niet bedoeld om je bang te maken, maar naadlekkage wil zeggen dat er darminhoud in de buikholte kan lekken omdat ze 2 uiteinden van de darmen aan elkaar vast gaan maken, en dit brengt altijd het risico op zogenaamde naadlekkage met zich mee. Echter, je aan de voorgeschreven bedrust houden en in kleine beetjes eten verkleinen dit risico enorm!

Rest me nog je heel veel sterkte te wensen de aankomende periode, het zal zwaar zijn maar probeer je op te trekken aan de tijd die nog komen gaat, de tijd zonder tegenwerkende darmen! Jij, je ouders en je zus heel veel sterkte!
 
Eddy, bedankt voor je reactie. Het is me idd verteld dat de aanhechtingen een gevoelig punt zijn nadat alles voltooid is hier ben ik me van bewust. Niet te grote hoeveelheden voedsel zijn idd de oplossing.
Overigens ben ik gebeld door het ziekenhuis dat alles iets is verzet. Het was vrij druk qua operaties.
25 oktober wordt ik opgenomen en de 26e ben ik aan de beurt...
 
Ja, dat is idd al over een maand...denk dat die maand voor david niet snel genoeg voorbij kan gaan!

Kon me ook haast al niet voorstellen hoor, dat ze je dat over die aanhechtingsplaats niet verteld hadden, maar dacht het voor de "sicherkeit" nog maar even te vermelden.

"Bis nächtsten Jahr auf der Mofa Racing platz" 8)
 
twan nelissen said:
das over een maand al !! das wel snel maar dan ben je er op kampioenshuldiging niet bij ?
en hoelang duurt revalidatie

Ik ben na de 1e operatie na 2 weken het ziekenhuis weer uit. Ik zal er op de kampioenshuldiging gewoon zijn. de 2e operatie vind eind januari plaats en vanaf dan zal ik na 3 tot 6 maanden weer helemaal fit zijn waarschijnlijk.
 
Eddy666 said:
Ja, dat is idd al over een maand...denk dat die maand voor david niet snel genoeg voorbij kan gaan!

Kon me ook haast al niet voorstellen hoor, dat ze je dat over die aanhechtingsplaats niet verteld hadden, maar dacht het voor de "sicherkeit" nog maar even te vermelden.

"Bis nächtsten Jahr auf der Mofa Racing platz" 8)

Het klinkt idd raar maar ik kan idd niet wachten na 3 jaar vol ellende en scheepsladingen pillen.
Sehr tol, fahren mit der 70cc Rennmofaaaaa, tsjuuuuuuuuuuuus :p
 
Het is bijna zover.
Morgen wordt david, mijn broer opgenomen in het ziekenhuis en donderdag zal hij geopereerd worden.
Ik zal proberen jullie op de hoogte te houden.

Bedankt voor de goeie reacties op zijn verhaal.

groetjes eline
 
Ik ken je ook niet, maakt opzich ook niet uit.

Wil je ff heel veel sterkte wensen met de operatie en natuurlijk het herstel.
Altijd je hoofd koel houden en het zo positief mogelijk inzien!!

Groeten Nick
 
Tegen de tijd dat ik dit schrijf, kom ik net uit de kroeg samen met me pa en ik heb er maar een paar halve liters bier in gegoten om me toch wat meer te ontspannen. Zoals m'n zus al zei zal ik me morgenochtend om 11:00 's ochtends moeten melden in Tilburg. De hele dag zal bestaan uit voorbereidingen en gesprekken met de chirurg en de anesthestist. Verder nog de stoma verpleegkundige die langs zal komen om te bespreken hoe ik eea moet verzorgen. Donderdag ochtend zal de operatie volgen. Daarover weet ik nog geen tijden. M'n zus zal jullie proberen te informeren over hoe alles verloopt. Als het goed is zal ik donderdag avond weer wakker worden. Ik wil iedereen verder onwijs bedanken, als ik eerlijk moet zijn staan de tranen ook in m'n ogen nu bij het teruglezen van alle positieve replyes.

Tot over 2 weken... David
 
Back
Top