Even iets anders als scooters en races...

Wist idd dat je redelijk ernstig ziek was!Maar erger dan ik dacht!Erg netjes dat je zo super hard over de baan blaast met al die complicaties!Onzettend veel sterkte en beterschap voor strakkies natuurlijk!
 
Ik kan je helaas ook alleen maar veel sterkte en beterschap wensen, hopen dat alles goed komt.
Misschien kom ik je in de loop van de tijd wel een keer tegen in het elisabeth ziekenhuis. Ik ben er zelf ook een vaste klant en word waarschijnlijk begin september weer geopereerd.
Laat even weten waar je komt te liggen na de intensive care, ik schat 3A (heb ik zelf ook gelegen) want daar liggen zeg maar de "serieuzere patienten" en misschien zien we elkaar nog wel als ik kom langs gehobbelt.
Succes alvast
 
Ik ken je niet, maar wil je toch echt heel veel sterkte wensen!

en even iets wat zich hieraan relateert, misschien wel precies de zelfde aandoening is..

ik zat paar dagen geleden discoverychannel te kijken, de docu "bodysnatchers", wat dus ging over parasieten etcetera. hier werd ook een vrouw gevolgd, met als ik het me goed herinner ook dezelfde aandoening.
De operatie die nodig was om het te verhelpen scheen dus vrij gevaarlijk te zijn, en koos ze voor iets anders, iets 'expirimenteels'.

ze heeft bij zichzelf een bepaalde wormsoort (parasiet) ingebracht. de theorie (en bij die vrouw ook de praktijk) is dat de mens altijd al een connectie heeft gehad met parasieten, en een hoop ziektes en aandoeningen kunnen voorkomen. bij die vrouw heeft dit dus ook gewerkt. haar darmen worden niet meer door haar eigen immuunsysteem aangevallen en leid weer een vrijwel normaal leven.

ik weet niet of je hier iets aan hebt, of het uberhaubt bekend was bij jouw, en of het in nederland wel zogezegd, medisch verantwoord is.. maar als de operatie net zo'n risico meebrengt als bij die vrouw, misschien wel het informeren waard?

voor meer info oid kan je me altijd PM'en!

Nogmaalst beterschap!
 
Misschien dat het nog niet Medisch bewezen is en dat men er daarom nog over zwijgt bij de "gewone" patienten.

@ David:
Sterkte gast!
Indien mogelijk, houdt ons op de hoogte hoe het ermee staat.
 
Joene. said:
Ik ken je niet, maar wil je toch echt heel veel sterkte wensen!

en even iets wat zich hieraan relateert, misschien wel precies de zelfde aandoening is..

ik zat paar dagen geleden discoverychannel te kijken, de docu "bodysnatchers", wat dus ging over parasieten etcetera. hier werd ook een vrouw gevolgd, met als ik het me goed herinner ook dezelfde aandoening.
De operatie die nodig was om het te verhelpen scheen dus vrij gevaarlijk te zijn, en koos ze voor iets anders, iets 'expirimenteels'.

ze heeft bij zichzelf een bepaalde wormsoort (parasiet) ingebracht. de theorie (en bij die vrouw ook de praktijk) is dat de mens altijd al een connectie heeft gehad met parasieten, en een hoop ziektes en aandoeningen kunnen voorkomen. bij die vrouw heeft dit dus ook gewerkt. haar darmen worden niet meer door haar eigen immuunsysteem aangevallen en leid weer een vrijwel normaal leven.

ik weet niet of je hier iets aan hebt, of het uberhaubt bekend was bij jouw, en of het in nederland wel zogezegd, medisch verantwoord is.. maar als de operatie net zo'n risico meebrengt als bij die vrouw, misschien wel het informeren waard?

voor meer info oid kan je me altijd PM'en!

Nogmaalst beterschap!

Ik heb de docu laatst bekeken ja. Het was opzich een interessant verhaal. Toch is zo'n behandeling iets wat symptomen bestrijdt als ik het zo bekeek. De ziekte blijft ook in het wormen verhaal in het lichaam en houdt zich rustig, toch kan het altijd weer de kop opsteken. Met het definitief verwijderen van de darm komt dat niet voor. Wel tof dat je meedenkt.

David
 
David, mooi duidelijk stuk, goed om zoveel openheid te geven; wens je een mooie eindsprint en heel veel sterkte de komende maanden!
(verder zie mail op aerox of wanadoo graag!)
 
Sterkte!! M'n ma heeft ziekte van chron, dus weet wat het is. Vroeger moest ze ook tonnen pillen slikken, maar uiteindelijk toch geöpereerd.
En het gaat zo goed als prima! Enkel moet ze vaker naar het wc dan een gezond persoon en wat opletten wat ze eet.

Ik hoop dat het voor jou even goed komt!
 
damn man...
ik vind het iig "moedig" van je om toch nog positief te blijven en zomaar ff hier je verhaal neer te zetten...

heel veel sterkte...vooral na de operatie, wanneer je dat het hardste nodig hebt!
 
Voor degene die me niet kennen, ben Eline het zusje van David.

Eerst wil ik even kwijt dat ik het een ontzettend goed geschreven stuk vind!
Zelf heb ik het van heel dichtbij meegemaakt en dat was heel moeilijk. Het is verschrikkelijk om je eigen broer zo ziek te zien.
Hoe hij dit ook heeft volgehouden kan ik niet berijpen, altijd kon er nog een geintje of een lachje af, zo ontzettend positief zelfs toen de artsen zeiden dat hij het waarschijnlijk niet ging redden.
Heb echt bewondering voor je broer. Hoop dan ook dat de operatie volledig slaagt, je snel opknapt en eindelijk een mooi leven kan opbouwen en vooral gelukkig bent!!
Heb er het volste vertrouwen in!

Verder zal ik jullie proberen op de hoogte te houden als hij in het ziekenhuis ligt.
Mocht je willen langs komen stuur me dan een pm en dan zal ik kijken of het mogelijk is.

Groetjes eline
 
jo Daaf!!

Ik spreek je natuurlijk dagelijks :) maar wil ff zeggen dat ik het echt een goed stukje vind, het is erg aangrijpend allemaal... En ik ga zeker ook een paar keer langskomen in het ziekenhuis. Maar ik weet zeker dat jij er gewoon bovenop komt :)

Groetjes Cuno.
 
Jezus man, dit is wel heel erg voor je, ik hoop ook zeker dat het goedkomt met je.

Ik vind het voor de rest enorm dapper dat je dit verhaal op dit forum zet, en de leden ervan vertrouwt om volwassen er mee om te gaan, en dat er echt mensen zijn (zoals ikzelf) die echt hopen dat het goed gaat komen.

Verder zou ik graag op de hoogte willen worden gehouden van je vooruitgang, en hoe ik eventueel iets kan sturen als wens voor beterschap :)

Het komt goed maat! hou de moed erin! :)
 
Veel sterkte kerel, ik hoop van harte dat de operatie slaagt en ook zonder complicaties.

Laat ons allemaal weten hoe het verloopt e.d.

Groetjes Richard
 
iemand die alleenmaar tegenslage te voorduren krijgt
heeft recht op n lichtpuntje.

ik hoop dus (same met het hele forum hier denks) dat ut goed uit gaat pakke
en snel weer bovenop bent zodat je een kan gaan doen wat je wil
en weer een normaal leven op kan bouwde
 
Goed, gister dus naar het ziekenhuis geweest voor de laatste formaliteiten.
Gesprek gehad met de chirurg, de anesthesist. Verder nog een hartfilmpje gedaan, wat bloedonderzoek, hartslag en bloeddruk gechecked en nog een vragenlijst van 25 pagina's over van alles en nog wat. Nu alle onderzoeksgegevens binnen zijn is het een kwestie van wachten omdat ik gebeld wordt over de definitieve datum. Iig deze maand moet het gebeuren.
 
Ken je niet maar veel suc6. Dan pas begin je na te denken hoe blij je moet zijn als je gezond bent.. Tis allemaal zo normaal maar als je dat verhaal van jou dan weer leest moet je blij zijn.... Sterkte!
 
Back
Top