This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Euro5 (ecu/ecs) of euro 3(cdi) scooter halen?

Ik wil een kymco agility 50 halen weer aangezien ze goeie scooters zijn voor woon werk verkeer alleen twijfel ik tussen euro5 of euro 3 omdat euro 3 een normale carburateur heeft en euro5 een elektrische dus neem ik aan dat onderhoud en reparatie duurder is door sensoren en alle andere troep.

Ik hoor graag wat jullie ervaring is met de euro5 kymcos

(Ze hebben wel een kickstart allebei)
 
Ik heb een goede ervaringen met een euro 2 (3) kymco agility

Het is meer van waar ga je voor

ga je voor makkelijk op te voeren en goedkoop in onderhoud? Dan euro 2 a 3

Wil je zuinig zijn in het verbruik, dan euro 5

Weet wel dat een kymco euro 4 nog een carburateur heeft maar aangestuurd is (en dus een soort van begrensd)
 
Last edited:
Ja denk toch dat het euro2/3 wordt wil wel natuurlijk 54km/h gaan en niet 45 want 200 euro voor een onbegrensde ecu is absurd laat staan onderhoud bedankt. Denk ook dat ze daarom zo goedkoop allemaal online staan.
 
Mijn zoon heeft ook een Sym Orbit 3 Euro4, maar ik merk toch dat deze schokkerig inhoudt op de topsnelheid.
Nu zit hier nog de originele mapping in maar het is toch eigenlijk niet zoals het hoort.
Mocht ik voor de keuze staan, zou ik ook voor een carburateurversie gaan zonder sturing en als het om het zuinige ging een echte injectie.
 
ik heb een Kymco Agi Euro4 met ECS en die gaat nèt 49 GPS (54 op de teller). er is met geen mogelijkheid "een paar km/u meer" uit te halen, dan wordt het meteen illegaal hard. hij is inderdaad wèl super zuinig, denk dat ie de opgegeven 1 liter per uur wel haalt.