Euro begrenzer zip 4t

Lode

New Member
Hallo ik heb een vraag,

ik heb vandaar een euro begrenzer gemonteerd op mijn zip, deze begon na een tijdje te stotteren en op een gegeven moment echt te pruttelen en toen was er geen vermogen meer. Op een gegeven moment startte mijn scooter niet meer. Kan dit aan de bougiekabel liggen, de cdi is namelijk net nieuw gekocht.

Mvg Lode.
 
Advertisement - register to remove this

Euro begrenzers geven meestal storingen, in mijn ogen kon je beter een Ducati Grijs halen. Lees wel vaker van dit soort verhalen. Maar je kan even de boel nalopen en inderdaad kijken of je bougiekabel goed vast gedraaid zit in de CDI zelf en op de bougiedop.

(Dat stotteren is gewoon storing door die eurobegrenzer in mijn ogen)
 
Euro begrenzers geven meestal storingen, in mijn ogen kon je beter een Ducati Grijs halen. Lees wel vaker van dit soort verhalen. Maar je kan even de boel nalopen en inderdaad kijken of je bougiekabel goed vast gedraaid zit in de CDI zelf en op de bougiedop.

(Dat stotteren is gewoon storing door die eurobegrenzer in mijn ogen)
Ja ik heb m net nieuw dus lijkt me sterk..
Wanneer k mn oude ducati cdi monteer start hij niet eens meer dus het moet wel aan de bougiekabel liggen denk ik
Post automatically merged:

Euro begrenzers geven meestal storingen, in mijn ogen kon je beter een Ducati Grijs halen. Lees wel vaker van dit soort verhalen. Maar je kan even de boel nalopen en inderdaad kijken of je bougiekabel goed vast gedraaid zit in de CDI zelf en op de bougiedop.

(Dat stotteren is gewoon storing door die eurobegrenzer in mijn ogen)
https://www.zandri.nl/toerenbegrenz...tWI0LowGnkQY0uGLibMLoUm3HxRgdEP4aAjOTEALw_wcB het gaat trouwens om deze begrenzer
 
Back
Top