euro begrenzer plaatsen.

Status
Not open for further replies.

A.sR

A.sR
hey,

waar zou ik een euro begrenzer het best kunnen plaatsen bij een aprilia sr?
want ik wil er een op mijn scooter hebben.
heeft iemand mis een slim plekje;)
alvast bedankt
groeten Sam

Advertisement - register to remove this

Als je een eurobegrenzer koopt kan je op de site kijken waar ze voor jouw scoot aanraden um te verstoppen ;)

ik had hem bij een neos ook onder me zadel, maar dat is nu zo'n beetje de eerste plek waar ze ff snel kijken.

wat ik nu heb gedaan, is bij me beenschild een schroefje weg gehaald en hem daar in gezet.

hij valt niet op en is makkelij te verwijderen. (het beenschild zit ook nog steeds heel goed vast)

ik zat te denken onder het stuur maar als ze me snappen krijg ik dan een boete? (extra)
of meten ze hem dan met de begrenzer er in.

Krijg je een extra boette idd. Hoe hard rijd je scooter nu dan? Boette's vallen imo opzich nog wel mee...

uhhh de laatste keer was het 80 maar toen had ik hem nog niet helemaal afgesteld.
nu heb ik hem verder afgesteld dus.
maar ik denk dat het ong 80 is gebleven.
ja het gaat er voor groot en deels om dat ik mijn cetificaat niet kwijt raak als ik hem gehaald heb.
en ik rij met een punten rijbewijs.
gaat er dan een punt af? met 80 km

Mja, 80 op teller is een stuk minder dan dat het echt is.
80 echte is op de rollerbank ook geen 80.
Hoe dat met punten zit weet ik eigenlijk niet.

dus een bergenzer is helemaal niet nodig voor mij.
weet iemand hoe duur het ong is als ik een boete krijg voor 80 kmh

Je kan hem op de aanhanger gooien en naar het bureau rijden, ff vragen of je mag testen of je een boette krijgt als je zo rond rijd. NIET er heen rijden ;)

weetje wat ook slim is, ding in je buddy maken,en je kentekenpapieren ernaast. als je bij rollerbank staat. pak je je kentekepapiere uit je buddy tegelijk met dat pinnetje;)

Ja en vier van de vijf keer krijg je de kans er niet voor of kijken ze mee wat je doet. Veel te omslachtig, je moet hem al aan kunnen zetten als je de rollerbank of agent naar je toe ziet komen rijden/lopen/staan.

ja en ze weten ook echt wel heel veel plekken waar je hem kan verstoppen
dus ze snappen je er echt wel mee.

Status
Not open for further replies.
Back