Ervaringen Peugeot Viva City

Advertisement - register to remove this

Als jij hem mooi vind , moet je hem kopen over dat meisjes idee is niet waar want in de ene provincie is dat miss wel en in de andere provincie ben je weer juist een meisje als je der geen heb snapje wat ik bedoel en viva's zijn hele goeie scooters me zus heeft er 10 jaar geleden 1 gekocht 2E HANDS en nog nooit problemen gehad nog nooit kapot geweest.

Suc6.
Greetz
 
is zo te zien al niet meer orgineel.
andere uitlaat en er zijn delen mat-zwart gespoten die niet mat-zwart horen te zijn.
vertrouw dit niet voor 100% hoor.

verder is een vivacity een goede scooter.
en wie zegt dat dat een meisjes scooter is moet zich laten nakijken.
 
Oke bedankt, dacht dat ik deze al had gesloten dus perongeluk een nieuwe topic gestard.
Daarom plak ik die vraag ff hier:

Al eerder een vraag gesteld over een vivacity, nu toch nog wat andere vraagjes.
Ik ben geïnteresseerd in deze scooter;

http://www.marktplaats.nl/index.php?...D1%26fs%3D1%23

Nu heb ik gemailt enz enz. Alles doet het nog, behalve de electrische start.
Nu zie je op de foto in de advertentie dat er een andere uitlaat op zit, gaat hij hierdoor niet sneller? Ik heb gevraagd hoe hard hij rijdt, maar hij rijdt nog steeds 45km/u. Komt dit nu door een verkeerde afstelling? Of heeft deze uitlaat niks met snelheid te maken? En.. kan een kapotte el. start gemaakt worden, gratis of voor kleine kosten?

Gr. PSCL
 
Oke bedankt, dacht dat ik deze al had gesloten dus perongeluk een nieuwe topic gestard.
Daarom plak ik die vraag ff hier:

Al eerder een vraag gesteld over een vivacity, nu toch nog wat andere vraagjes.
Ik ben geïnteresseerd in deze scooter;

http://www.marktplaats.nl/index.php?...D1%26fs%3D1%23

Nu heb ik gemailt enz enz. Alles doet het nog, behalve de electrische start.
Nu zie je op de foto in de advertentie dat er een andere uitlaat op zit, gaat hij hierdoor niet sneller? Ik heb gevraagd hoe hard hij rijdt, maar hij rijdt nog steeds 45km/u. Komt dit nu door een verkeerde afstelling? Of heeft deze uitlaat niks met snelheid te maken? En.. kan een kapotte el. start gemaakt worden, gratis of voor kleine kosten?

Gr. PSCL

als je over deze dingen twijfeld kan je beter
je een volledig standaard scooter kopen waar alles
nog aan werkt! =)
 
Oke, naja idegeval bedankt voor de tips. Probeer het toch nog maar wat dichterbij.. vriend uit de buurt heeft nog een speedfight 1 staan. Ga daar eerst nog maar is ff langs!
Thanks allemaal
 
Back
Top