Ervaringen Nakaru cilinders

Skuffy

New Member
De poorten zijn inderdaad de boos doener zover ik weet. Net ietsje te groot denk ik.
In ieder geval was het brandstof verbruik aardig hoog. Zo'n 6 liter benzine op 100km. Bijna net zo veel als een auto.
Qua geld kan je toch beter voor een DR gaan, bespaart je meer benzine op lange termijn en benzine = geld.
Post automatically merged:

Rij een jetforce is geen dr cillinder voor te krijgen heb er oom
Een naraku onder liggen 70 cc 17,5 caberateur polini voor vario en een dopler s3r uitlaat loopt er 90 trekt super heeft met oude blok 2 vastlopers op de krukas mee meegemaakt maar cilindertje kras vrij en loopt nu weer onder en ander blokje dus kwaliteit voor lange tijd mee teneinde zeker maar verwacht geen top prestaties
 

eurokit

Broem Broem Pff Pff
Post automatically merged:

Rij een jetforce is geen dr cillinder voor te krijgen heb er oom
Een naraku onder liggen 70 cc 17,5 caberateur polini voor vario en een dopler s3r uitlaat loopt er 90 trekt super heeft met oude blok 2 vastlopers op de krukas mee meegemaakt maar cilindertje kras vrij en loopt nu weer onder en ander blokje dus kwaliteit voor lange tijd mee teneinde zeker maar verwacht geen top prestaties

Enigste keuze voor DR is de top performances cilinder. Is zo ongeveer het zelfde. Alleen de TP kan een beetje meer gekieteld zijn.
 
Advertisement - register to remove this
Top