Ervaringen met 5 in 1 Kleppen Reiniger Additief?

MaikelB

Reageert niet op PM's
Zijn er forummers hier die dit soort goedjes wel eens hebben toegevoegd aan hun benzine?

Ik zou graag de ervaringen willen weten. Ik tank gewoon e5 '98, en stuitte vandaag toevallig bij het benzine station op dit flesje. Ik heb het wel gekocht in de trend van "baadt het niet, schaadt het niet" alleen in ben een beetje terughoudend en ik denk zelf dat het meer een placebo goedje is? Heb het nog niet in me tank gegooid, maar of dit soort goedjes nou echt de aanslag op je kleppen reinigt/verminderd en je carburateur schoonmaakt?

Heb gezocht op reviews, maar gebruikers/kopers die alleen 5sterren geven op desbetreffende websites, kan ik niks mee.

Dus graag hoor ik jullie bedenkingen, ervaringen, meningen etc.. etc..

Gaat om dit flesje¬¬¬¬¬¬
 

Attachments

  • kleppen_reiniger_5in1.jpg
    kleppen_reiniger_5in1.jpg
    11 KB · Views: 5
Advertisement - register to remove this

Ik heb geen idee of dit spul werkt.
Wat ik wel weet dat ik een tiental jaren geleden af en toe zo'n reinigingsgoedje in mijn camper gooide, dit was het verschil dus om wel of niet door de keuring te komen van de Belgische Autoveiligheid keuringsinstantie.

Dus het werkte wel degelijk en was dus geen placebo.
 
Zijn er forummers hier die dit soort goedjes wel eens hebben toegevoegd aan hun benzine?

Ik zou graag de ervaringen willen weten. Ik tank gewoon e5 '98, en stuitte vandaag toevallig bij het benzine station op dit flesje. Ik heb het wel gekocht in de trend van "baadt het niet, schaadt het niet" alleen in ben een beetje terughoudend en ik denk zelf dat het meer een placebo goedje is? Heb het nog niet in me tank gegooid, maar of dit soort goedjes nou echt de aanslag op je kleppen reinigt/verminderd en je carburateur schoonmaakt?

Heb gezocht op reviews, maar gebruikers/kopers die alleen 5sterren geven op desbetreffende websites, kan ik niks mee.

Dus graag hoor ik jullie bedenkingen, ervaringen, meningen etc.. etc..

Gaat om dit flesje¬¬¬¬¬¬
Ja heb ik in mijn 2 takt. Zonder kleppen gegooid. Hij rookt sindsdien wel.
Maar of t werkt?
Als je denkt dat t werkt werkt t al....mindgames.

Maar ik heb 2 takt en t flesje er in 3x in gegooid.
Ik heb geen kleppen, maar tvzal best reinigen.
Als dadelijk mijn olie en benzine tank leeg zijn.
Dan weet ik pas hoe of wat.
Hij gaat er niet van kapot. Ik had identieke flesje
 
Oke bedankt voor jullie reacties!. Ik ga morgen weer ff tanken, stukkie toeren en 25 a 50ml erin gooien op een volle tank! Kijken hoe het loopt op een 4takt.
 
Oke bedankt voor jullie reacties!. Ik ga morgen weer ff tanken, stukkie toeren en 25 a 50ml erin gooien op een volle tank! Kijken hoe het loopt op een 4takt.
Eerst die shit erin dan benzine erop. Staat erop.
Dop eraf, flesje knijpen tot t reservoir jouw hoogte heeft en op zijn kop houden.
Niet zoals ik in 3x het hele flesje.
 
Back
Top