ervaring met pmtbanden ???

RacerPiet

Well-Known Member
hallo,
ik heb bij pitbikes gevraagd of iemand ervaring er mee heeft maar daar zeggen ze niet veel.
dus mij vraag wie heeft er ervaring mee ?:)

groeten.
 
Advertisement - register to remove this

Schijnen goede banden te zijn. Ze hebben zich al jaren bewezen in de minibike sport.

Zijn schijnen wel iets meer op een punt te staan dan de dunlop TT banden.
 
dat met die punt is aleen bij de 10 inch goed zichbaar maar die punt heeft ook zijn reden. op het rechtestuk heb je dan minder rolweerstand en je heb voor in de bochten iets meer rubber op het asfalt dus heb je ook iets meer grip.
 
heb een set pmt banden gekocht en er mee getest de achterband is dan ook iets breder 100.85.10 en de scooter banden staan redelijk meer op een punt wat betekent dat de scooter makkelijker in de bocht gaat wat overeen wil komen met een gemakkelijker insturen voor korte bochten ikzelf he getest met de medium voorband en de medium achterband . de achterdiamter is een stuk groter dan een tt en de voorband zijn dieamter is iets kleinels een tt . maar voor zijn geld vind ik ze niet zo goed ikzelf had er meer van verwacht . ik verkies noch steeds de heidenau slick voor te racen .
 
Ja maar Didi wie betaald er dan ook 180 a 200 euro voor een set?

Normale prijs 10inch zou rond de 150 moeten liggen.

voor mij maakt de prijs niet uit wat die banden kosten ik vind de band voor 150 euro nog zijngeld niet waart. geef mij dan maar een goede heidenau slick ;)
 
Back
Top