Ervaring Action spuitbussen.

Malossi ftw

Well-Known Member
Hallo,

ik wilde de binnenkappen van mijn aerox wit spuiten. Nu wil ik weten wie dit ook gedaan heeft met action spuitbussen? En hoeveel heb ik er nodig? 2 van elk genoeg? En moet ik dan gewoon goed schuren, dan plamuur erop en dan gewoon primer, lak en glans?

Groeteeen!
 
Advertisement - register to remove this

dat zou ik niet doen met dat soort spuitbussen , kleine onderdelen willen prima , maar grote oppervlakken word niks..

zowieso zou ik ze niet spuiten , tenzij het een showscooter is oid , en dan laten doen , niet zelf doen. het bladderd af en/of beschadigd toch..

zonder imo

en daarnaast heb je ook binnenkappen die al op kleur zijn ,die helemaal niet zo duur zijn , maar dan moet je net de juste kleur hebben natuurlijk..
 
Mijn ervaring met action spuitbussen is juist goed, voor resultaten met een spuitbus. Maar binnenkappen zou ik zoals melf al aangeeft idd niet spuiten omdat dit vlug afbladderd.
 
Mwa als je er tijd voor neemt gaat het vrij goed. ik heb er ooit een speedfight voorspatbord mee gespoten en dat was écht netjes, de glans was te vergelijken met originele kwaliteit. maar dat was ook heel veel geluk denk ik :p
 
dat bedoel ik dus , wit is al niet makkelijk te spuiten , en je moet op zulk plastic eerst een hele goeie ondergrond hebben , anders blijft het niet eens zitten!

om alles te spuiten ben je dan behoorlijk wat tijd , schuurpapier , ontvetter , spuitbussen enz. nodig.

dan is zo'n setje een stuk gemakkkelijker en ook beter want zelf spuiten op zulke kappen is en blijft moeilijk en het slijt er ook nog eens snel af meestal doordat je veel aan deze delen lang gaat met o.a. je voeten e.d.
 
Back
Top