Erg hard krakend geluid uit startmotor?

Robzorz

Woeiii
Hee, als ik mijn Aerox probeer te starten hoor ik een heel erg hard krakend geluid, iets van krkgkrkgkgkkrrrr:7. Dit is sinds het een beetje kouder is geworden, me broer (Tommy) die zegt dat dit de startmotor is. Soms maakt die dat geluid gelijk wanneer ik hem start of het normale start geluid begint en dan komt dat krkgkrrgg geluid erdoorheen.... Dus, is het de startmotor en is dit slecht?

Alvast bedankt9||6
 
Advertisement - register to remove this

dan ben je in de eerste plaats eigenwijs , en ik vraag me dan af waarom je dan iets vraagt als je het toch zo goed weet ??

probeer gewoon even een accu die het 100% goed doet op een andere scooter , als de accu van jou maar een beetje zwak is kan het zijn dat de boel net niet goed rondraait..

en bovendien moet je stap voor stap repareren , zodat je niks overslaat. en niet zomaar ergens aan beginnen te prutsen..

mja , wees vooral eigenwijs zou ik zeggen...
 
Luister maar even gewoon naar melf die heeft heel wat mensen geholpen loop deze jaren!

Klop, klop? Melf is ook maar een mens, hij kan het ook wel is fout hebben:!

Niet dat ik je in twijfel neem hoor Melf, zal een andere accu is proberen. Zat zelf meer te denken aan de starterkrans, die op een of andere manier nog tegen de vario aankomt als de scooter al draait zegmaar. waardoor het "knarsende" geluid ontstaat.

Iig bedankt voor de reactie's:)
 
Back
Top